تعديل روشنايي معابر با هدف عبور از پيك مصرف برق در ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت، عباس حسامي با بيان اين مطلب گفت: طي مكاتبات و هماهنگي هاي انجام شده با اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان شرقي مقرر شده است تا بخشي از چراغ هاي روشنايي معابر تعديل شود، به همين منظور خواستار تعديل 50 درصدي روشنايي معابر در سطح تبريز شده ايم.
وي با تاكيد بر اينكه كيفيت روشنايي معابر با تعديل روشنايي چراغ ها چندان كاهش نمي يابد، هدف از اين اقدام را مديريت مصرف برق در زمان اوج بار شبكه در زمستان عنوان كرد.
حسامي تعديل روشنايي معابر را گامي بزرگ در مديريت مصرف انرژي دانسته و در تشريح چگونگي اين فرايند گفت: با اجراي اين عمليات، چراغ هاي دوتايي موجود در معابر اصلي محورهاي درون و برون شهري، يك درميان يا زيگزاگي، خاموش مي شود، بدين نحو نه تنها شاهد صرفه جويي قابل ملاحظه اي در مصرف برق هستيم، بلكه تفاوت قابل ملاحظه اي از نظر ميزان روشنايي در معابر نيز احساس نمي شود.
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تبريز از تمامي همشهريان اعم از صاحبان صنايع، مشتركين خانگي، اداري وكشاورزي براي همراهي در مديريت و بهينه سازي مصرف برق در ايام زمستان دعوت كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات