اجرای ریزپروژه‌های شهری در محله‌های کرمان

مدیر بازرسی شهرداری کرمان از افتتاح چند پروژه خبر داد و بیان کرد: اجرای ریزپروژه‌های شهری در محله‌های کرمان
مدیر بازرسی شهرداری کرمان، از سیاست مدیریت شهری مبنی بر بسترسازی برای اجرای ریزپروژه‌های شهری در محله‌های کرمان خبر داد.

به گزارش کرنا، مرتضی هوش‌هویدا، در نشست خبری، با بیان این‌که مردم اولویت‌ها را بهتر می‌دانند، به دیدگاه شورای اسلامی شهر کرمان درباره حکمرانی شهروندان کرمانی بر محله‌های خود اشاره کرد و گفت: سعی خواهیم کرد پروژه‌های اولویت‌دار محله‌ها را از طریق ارتباط با ساکنان محله، شناسایی و اولویت‌بندی و پس از تصویب شورای اسلامی شهر، اجرا کنیم.

وی اظهار داشت: شهرداری کرمان به‌منظور ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم، علاوه بر دیدارهای هفتگی شهردار، شهرداران مناطق و دیگر مدیران و مسئولان شهرداری کرمان با شهروندان مناطق، روش‌های متعدد دیگری را نیز برای ارتباط مردمی تدارک دیده است .

هوش‌هویدا در ادامه، از سامانه‌ تلفنی ۱۳۷ و نرم‌افزار موبایلی «کرمان من» به‌عنوان راه‌های ارتباط شهروندان با مجموعه شهرداری کرمان نام برد و افزود: شماره‌تلفن همراه ۰۹۱۳۰۵۰۰۱۳۷ نیز با عنوان شهرداری کرمان، در تمام پلتفرم‌های داخلی در اختیار مردم است تا از این‌طریق در فضای مجازی بتوانند، نظرات و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال در هر روز از «دهه فجر» یک پروژه را کنگ‌زنی یا افتتاح  خواهیم کرد.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان در ادامه، از افتتاح پارک «زائر شهید»، پیاده‌راه‌های «شهید مفتح» و «سلامت» و بوستان «مدافعان سلامت» و فاز نخست بوستان «شهید سلیمانی» در روزهای یادشده خبر داد.

وی همچنین ابراز داشت: بوستان «حضرت خدیجه» در شهرک مطهری، بوستان «محله ۵۰۰ دستگاه»، بهسازی خیابان «قلعه» و فاز نخست بهسازی تقاطع «سمیه»، کلنگ‌زنی خواهد شد.

هوش‌هویدا افزود: استقرار شهرداری منطقه پنج شهر کرمان در محله «قلعه‌محمود» نیز از دیگر پروژه‌هایی است که تا پایان امسال اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال، زیرگذر «سه‌راه سیلو» نیز کلنگ‌زنی و درباره پروژه سه‌راه «شرف‌آباد» هم پس از بررسی و مطالعه مجدد، تصمیم‌گیری خواهد شد .

مدیر بازرسی شهرداری کرمان، با بیان این‌که در رینگ دور شهر، چند گلوگاه اصلی داریم که باید برای آن‌ها تصمیم اساسی بگیریم، اظهار داشت: امیدواریم اگر منابع مالی شهرداری اجازه دهد و شورای اسلامی شهر تصویب کند، چهاراره «شهید نیکزاد»، سه‌راه «شرف‌آباد»، «جوپاری» و «سیلو» و چهارراه «الله‌آباد» را نیز همین امسال به‌سرانجام برسانیم .

هوش‌هویدا، با اشاره به اینکه در حال حاضر، حدود ۲۰ پروژه در کرمان از سوی شهرداری تعریف شده و نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، تصریح کرد:‌ نبود منابع پایدار یکی از مشکلات جدی شهرداری کرمان است .

وی گفت: از سرمایه‌گذاران برای همکاری در پروژه‌های شهری دعوت می‌کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات