۲۲۳ متر نرده حصاری با باکس‌های ویژه در گلزار شهدا ساخته و نصب شد

توسط واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان؛ ۲۲۳ متر نرده حصاری با باکس‌های ویژه در گلزار شهدا ساخته و نصب شد
مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان، از فعالیت‌های انجام‌شده و در دست اقدام این واحد برای برگزاری مراسم یادبود شهید سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش کرنا، علی کردی، با اشاره به اینکه واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان مانند سایر واحدهای این شهرداری تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا سومین مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها به بهترین نحو برگزار شود، گفت: در این راستا ساخت و نصب ۲۲۳ متر طول (۵۰۰ مترمربع) نرده حصاری با باکس‌های ویژه و ۲ عدد درِ ریلی با برش CNC اطراف گلزار شهدا و ساخت و نصب در‌های U شکل در ورودی‌های گلزار شهدا و جنگل قائم(عج) توسط این واحد انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین نصب دو عدد برج نور برای تجهیز روشنایی پارکینگ جنب «گنبد جبلیه» و پارکینگ موقت جنب میدان «شهید ابومهدی‌المهندس» نیز انجام شد.

مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان، نورپردازی درختان اطراف خیابان «شهید یوسف‌الهی»، درپاچه حاشیه جنگل و اداره زیباسازی شهرداری، ساخت و نصب ۱۰ عدد تابلوی راهنمایی مسیر برای سرویس‌های بهداشتی سیار و تجهیز و آماده‌سازی ۳۰ چشمه حمام و سرویس بهداشتی سیار را از دیگر اقدامات این واحد برای مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها بیان کرد.

کردی همچنین از نصب ۱۰ عدد داربست بنری دو در سه به‌منظور اطلاع‌رسانی آماده‌سازی گلزار شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی در‌های مسیری و زیباسازی ورودی شهر از سمت بزرگراه «امام رضا(ع)» نیز انجام شده است.

مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان ادامه داد: واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان همچنین در صورت نیاز، آماده همکاری با موکب‌داران در زمینه تامین مواردی مانند روشنایی برای این مراسم است.

کردی اظهار داشت: واحد خدمات و تاسیسات شهرداری در صورت نیاز، آماده داربست‌بندی و ایجاد پوشش با استفاده از گونی پلاستیکی و ایجاد گیت در گلزار شهدا و اطراف مرقد مطهر سردار دل‌ها و مصلای امام علی(ع) است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات