حضور دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک

دبیر ستاد شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان خبر داد: حضور دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک
دبیر ستاد شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان، از حضور دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک و بازدید مشاور عالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در زمینه شهر دوستدار کودک، از این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش کرنا، سارا کارگرجهرمی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک توسط بخش خصوصی در مجموعه بازار موبایل، از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ آذرماه، افزود: شهرداری کرمان در زمینه تبلیغات شهری در این نمایشگاه مشارکت داشته و چند غرفه نیز در اختیار شهرداری گذاشته شد.

وی ادامه داد: دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری، زمان کوتاهی برای آمادگی‌ جهت حضور در نمایشگاه داشت و بلافاصله از گروه‌های خیریه فعال در حوزه کودکان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت کردیم.

دبیر ستاد شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان، خاطرنشان کرد: از موسسه خیریه آفتاب که در حوزه کودکان کار فعالیت دارد و همچنین انجمن شادی‌های کوچک و انجمن اوتیسم امام علی(ع) دعوت کردیم که در نمایشگاه حاضر شوند و به معرفی خدمات موسسه و توانمندی بچه‌ها بپردازند.

کارگرجهرمی افزود: دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان نیز به‌منظور معرفی اقداماتی که در این دوره مدیریت شهری در حوزه شهر دوستدار کودک انجام شده، غرفه‌ای را دایر کرد.

وی بیان کرد: همچنین ایده‌ای داشتیم که کودکان در مدیریت غرفه مشارکت داشته باشند و به همین منظور، از بچه‌های فعال در فرهنگسرای ماه بنی‌هاشم دعوت کردیم و در این سه روز، غرفه شهر دوستدار کودک شهرداری با مشارکت بچه‌ها اداره می‌شود که نمایش عروسکی و رنگ‌آمیزی چهره سایر کودکان را انجام می‌دهند.

دبیر ستاد شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان، افزود: رفت‌وآمد بچه‌های فرهنگسرا به نمایشگاه با اتوبوس انجام می‌شود و آن‌ها می‌توانند از فضای نمایشگاه و خدمات آن بهره‌مند شوند.

کارگرجهرمی یادآور شد: در سایر غرفه‌های نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک، محصولات مرتبط با کودکان، پوشاک، تغذیه و سلامت ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به بازدید دکتر پژوهان، مشاور عالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در زمینه شهر دوستدار کودک، از نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک، افزود: دکتر پژوهان، به دعوت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری به کرمان سفر کرده و در حاشیه سفر ایشان، دو بازدید هماهنگ کردیم؛ بازدید از موسسه حمایتی کودکان کار و بازمانده از تحصیل آفتاب و بازدید از نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک.

دبیر ستاد شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان، خاطرنشان کرد: دکتر پژوهان، مشاور عالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در بازدید از نمایشگاه و دیدن توانمندی بچه‌ها و فعالیت‌های فرهنگسرای ماه بنی‌هاشم شهرداری در حوزه کودکان، اقدامات فرهنگسرا که توانسته کودکان را فعال و توانمند کند، بسیار خوب توصیف کرد.

کارگرجهرمی افزود: دکتر پژوهان همچنین در حاشیه این بازدید، دیداری هم با غرفه بهزیستی و خیریه‌های کودکان دارای معلولیت داشت و مذاکراتی صورت گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک، از بیست‌ودوم آذرماه برپا شده و از ساعت چهار بعدازظهر تا ۱۰ شب، در طبقه چهارم بازار موبایل، آماده بازدید علاقه‌مندان است و بیست‌وپنجم آذرماه به‌کار خود پایان خواهد داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات