ظرفیت مطلوب موزه هنرهای معاصر صنعتی برای برپایی رویدادهای فرهنگی

رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان بیان کرد: ظرفیت مطلوب موزه هنرهای معاصر صنعتی برای برپایی رویدادهای فرهنگی
رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، ظرفیت خوبی برای برپایی رویدادهای فرهنگی دارد.

به گزارش کرنا، محمدامین شمسی، در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون گردشگری و میراث‌ فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان از موزه هنرهای معاصر صنعتی، با اشاره به اینکه احیای فضاهای گردشگری و تاریخی، یکی از دغدغه های کمیسیون گردشگری است، گفت: بناهای تاریخی، نشانه اصالت، فرهنگ و تمدن هر شهر است و باید در حفظ و نگهداری آن‌ها تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه احیای آثار تاریخی و میراث فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: احیای آثار و بناهای تاریخی به‌منظور ایجاد بستری برای حضور و استفاده عموم مردم، نقش بسزایی در توسعه شهری دارد و به فضاهای گردشگری و میراث فرهنگی رونق می بخشد.

رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، ظرفیت خوبی برای برپایی رویدادهای فرهنگی و حضور بیشتر مردم دارد؛ بنابراین، باید تعاملات بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

شمسی، هدف از این بازدید را معرفی موزه هنرهای صنعتی و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری برای عموم مردم در عین حفاظت و حفظ ضوابط بیان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات