سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی با افزایش نیروهای اجرایی

در بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های عمرانی منطقه یک شهری تاکید شد؛ سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی با افزایش نیروهای اجرایی
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار منطقه یک کرمان گفت: در بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های در حال اجرا در منطقه یک شهری، مشکلات هر یک از پروژه‌ها بررسی و جهت سرعت‌بخشی به کار، تصمیم‌گیری و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش کِرنا، محمدرضا یحیی‌زاده افزود: درخصوص پیاده‌راه بلوار «شهید مفتح» مشکلی وجود داشت و کوچه‌ای مسیر این پیاده‌راه را قطع می‌کرد که طبق دستور شهردار، قرار شد این کوچه مسدود شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد با اضافه‌شدن تعدادی از نیروهای ۱۳۷، اجرای پیاده‌راه بلوار «شهید مفتح» سرعت بگیرد و تلاش داریم تا اواسط آذرماه به پایان برسد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار منطقه یک کرمان، خاطرنشان کرد: از پارک در حال احداث «زائر شهید» به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع واقع در انتهای بلوار «سجادیه» نیز بازدید شد.

یحیی‌زاده افزود: عملیات عمرانی احداث این پارک که سکوسازی شده و امکاناتی برای اسکان زائران دارد، با اضافه‌شدن نیروهای اجرایی، سرعت گرفته و برای مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: شهردار کرمان همچنین در بازدید از بوستان «شهید سلیمانی» به مساحت ۱۳ هکتار واقع در جنب آرامستان «هنرمندان»، بر سرعت‌بخشی به عملیات اجرایی با اضافه‌کردن نیروها تاکید کرد و مقرر شد فاز یک این بوستان شامل پیاده‌راه سلامت تا قبل از سالگرد شهادت سردار سلیمانی آماده شود.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار منطقه یک کرمان، افزود: «باغ‌راه شمالی» واقع در بزرگراه «امام رضا(ع)»، آخرین پروژه‌ای بود که شهردار کرمان از عملیات اجرایی آن بازدید کرد و مقرر شد عملیات اجرایی این باغ‌راه با انعقاد قرارداد همکاری با «جهاد خودکفایی سپاه»، سرعت گیرد و تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات