یادواره شهدای شهرستان رفسنجان همزمان با یادواره سردار شهید سلیمانی برگزار میشود /یادواره شهدای مفقودالاثر با شهدای فاطمیون برگزار میشود

یادواره شهدای شهرستان رفسنجان همزمان با یادواره سردار شهید سلیمانی برگزار میشود /یادواره شهدای مفقودالاثر با شهدای فاطمیون برگزار میشود

متولیان یادواره های شهدا در شهرستان؛ بدون مجوز از ستاد برگزاری ؛ حق اجازه برگزاری نخواهند داشت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان رفسنجان با حضور،امام جمعه شهرستان ؛ فرمانده سپاه ؛ نایب رئیس شورای شهر ؛ رئیس اداره آموزش وپرورش ؛ معاون فرماندار و معاون فرهنگی شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

بر پایه این گزارش در راستای اجرای این یادواره اولین جلسه هماهنگی در شهرستان تشکیل و ستاد و دبیر این یادواره مشخص و وظایف آن‌ها ابلاغ خواهد شد.

در این جلسه با اشاره به برگزاری یادواره شهدا مهمترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است عنوان شد: ضروری است تا با برگزاری یادواره‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی فاخر این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه ترویج یابد.

در این جلسه ضمن بیان اهمیت برگزاری یادواره شهدا درتراز انقلاب بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در آماده سازی همه جانبه شهر و روستاهای شهرستان رفسنجان برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان تاکید شد.

در این جلسه هریک از مسئولین حاضر در جلسه نقطه نظرات خودرا در برگزاری بهتر این مراسمات بیان نمودند.

در این جلسه مقررشد برگزاری یادواره شهدای این شهرستان همزمان با ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی انجام شود

همچنین مقرر شد متولیان سایر یادواره ها بدون مجوز از ستاد برگزاری؛ حق هیچ گونه برگزاری مراسمی نخواهند داشت

لازم به ذکر است شهرستان رفسنجان بیش از ۹۰۰ شهید دوران دفاع مقدس؛شهدای مدافع حرم ؛ امنیت وسلامت را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده که این نشان از حضور پررنگ مردم این شهرستان در صحنه‌های مهم و حساس کشور دارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رفسنجان

    منبع خبر

    شورای شهر رفسنجان

    شورای شهر رفسنجان یک شورای شهر در شهر رفسنجان می باشد

      نظرات