پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شبستر به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری شبستر ، سید باقر موسویان شهردار شبستر و خانم نمازی رئیس شورای اسلامی این شهر در پیام مشترکی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر شهروندان متدین، انقلابی و با فرهنگ شبستر را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمودند.

دراین پیام آورده است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد خداخواهی، استقلال، آزادی و خوداتکایی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

جهانیان امروز چهلمین سالگرد پیروزی تاریخی ملت ایران بر استبداد و استکبار و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی را در حالی به نظاره نشسته‌اند که از مقاومت صبورانه آحاد ملت در تمام چهار دهه گذشته در برابر توطئه‌های پیدا و پنهان و هجمه سنگین بدخواهان در جبهه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی، انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند. این حجم از فشار و کینه توزی، اگرچه فرزندانی پاک سرشت و منابعی هنگفت را از ما سترده و در پاره ای اوقات، از سرعت نیل به اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی کاسته، اما جهت گیری‌های صحیح منبعث از آرمان‌های انقلاب بهمن۵۷، دستاوردهای فراوانی برای کشور به ارمغان آورده است.

چهلمین سال این پیروزی ماندگار در تاریخ، فرصتی برای نگاه دوباره به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است تا دریابیم در فراز و فرود‌ها چه کرده ایم تا بار دیگر با تکیه بر توانمندی‌های علمی و فرهنگی و بهره‌گیری از تجارب ارزشمند این دوران، در سایه حفظ وحدت و همبستگی در ادامه عزتمندانه این مسیر بکوشیم و بدانیم در شرایط امروز بیش از هر زمانی مردم داری، همدلی، انسجام و عبور از سلایق گروهی، لازمه غلبه بر مشکلات است.

خدا را شاکریم که تدبیر همه اجزای حاکمیت و ایستادگی مردم قهرمان، خواب آشفته دشمنان در تعبیر تابستان داغ و زمستان سرد ایران را به کابوسی يأس آور برای آنان مبدل کرده است.

اینک با افتخاربه گذشته و امید به آینده، جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را آغاز می‌کنیم و با توجه به تقارن این ایام با دهه فاطمیه، از خدای قادر سبحان می‌خواهیم حیات و ممات ما را حیات و مماتی فاطمی قرار دهد و ساحت انقلاب ما را از محسنات اخلاقی آکنده سازد.

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شبستر ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از کلیه ملت شریف، علی الخصوص شهروندان انقلابی، مومن و متدین شهر شبستر، دعوت می نماید با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی و پافشاری ملت شریف ایران بر آرمان های امام راحل(ره)، و خون پاک شهداء را به جهانیان نشان دهند.

سید باقر موسویان –شهردار شبستر

خانم رقیه نمازی - رئیس شورای اسلامی شهر شبستر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شبستر

    منبع خبر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر یک شهرداری در شهر شبستر می باشد

      نظرات