بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شاهرود راه‌اندازی شد

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شاهرود راه‌اندازی شد

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شاهرود راه‌اندازی شد

شهردار شاهرود با اشاره به راه اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، گفت: بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با همکاری اداره تعاون روستایی در مجموعه کمپ الغدیر شاهرود راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، محسن احمدی روز شنبه در آیین افتتاح بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی شاهرود، افزود: این بازارچه با 10 غرفه در مساحت 400 متر مربع با حضور مسوولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی هزینه ساخت بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی شاهرود را 800 میلیون تومان برشمرد و ابراز داشت: این مجموعه دارای پارکینگ، نمازخانه و سرویس بهداشتی است.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه این مجموعه با همکاری جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی محصولات کشاورزی را همه روزه عرضه می‌کند، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این بازارچه، حمایت از باغدار و همچنین مصرف کننده است.

احمدی با بیان اینکه در این بازارچه مصرف کننده محصولات باغی و کشاورزی را با قیمت بسیار مناسب خریداری می‌کند، عنوان داشت: کشاورز هم با عرضه روزانه محصولات خود مجبور نیست محصول خود را مدتها در سردخانه نگهداری کند.

وی راه‌اندازی اینچنین بازارچه‌ها در نقاط دیگر شهر را منوط به استقبال شهروندان خواند و بیان داشت: اطلاع‌رسانی درخصوص آغاز به کار این بازارچه به شهروندان در توسعه این مجموعه و راه‌اندازی بازارچه‌های دیگر تاثیرگذار است.

شهردار شاهرود در پایان با یادآوری عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در ابتدای هرسال در غرفه‌های موقت، اعلام داشت: عرضه محصولات کشاورزی به این صورت در فضایی نامناسب شکل می‌گرفت که با راه‌اندازی این بازارچه‌ها از آلودگی چشمی هم جلوگیری می‌شود.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات