چند درصد از خدمات پروازی به پنجره ملی دولت هوشمند متصل شده است؟
سازمان هواپیمایی کشوری یکی از دستگاههایی است که باید خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کند که تا کنون ۳۰ خدمت از سازمان هواپیمایی به این درگاه متصل شده است. در قانون بودجه امسال، تمامی دستگاههای اجرایی و وزارت خانهها موظف شدند که پنجره واحد خدمات خود را راه اندازی کنند تا از رجوع دریافت کنندگان خدمات به سامانههای مختلف و متعدد جلوگیری شود. یکی از دستگاههایی که باید همواره بخش زیادی از اطلاعات خود را وارد این پنجره هوشمند کند، سازمان هواپیمایی کشوری است و با توجه به آنکه بخش زیادی از مسافران و همچنین خلبانان و کادر بخش هوایی با این سازمان سر و کار دارند بنابراین با برنامه ریزیهای صورت گرفته بخشی از خدمات حوزه هوایی به پنجره خدمات دولت هوشمند متصل شده است. دستگاهها مکلف بودند پنجره خدمات خود را تا پایان شهریور ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل ...
متن کامل خبر در سایت باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات