آرامستان شهرداری ساری به سردخانه مجهز می‌شود

آرامستان شهرداری ساری به سردخانه مجهز می‌شود

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، در بازدید شهرام ایرجی عضو شورای اسلامی شهر ساری، امید مالجو رئیس سازمان آرامستان شهرداری و رحیم بهزاد رئیس حفاظت اداره کل پزشکی قانونی مازندران از آرامگاه عمومی ساری برساخت سردخانه در این آرامگاه تأکید شد.

امید مالجو رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ساری بابیان اینکه احداث این سردخانه به تاکید جواد طالبی شهردار مرکز استان انجام خواهد شد، گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که خانواده متوفیان با آن مواجه می‌شوند در نظر داریم در مجاورت غسالخانه، سردخانه‌ای را با نظارت مستقیم اداره کل پزشکی قانونی احداث نماییم.

وی با تأکید بر این موضوع که راه‌اندازی سردخانه خدمتی دیگر در جهت افزایش رضایتمندی و کاهش بروکراسی اداری جهت انجام تدفین متوفی است، افزود: ساخت سردخانه در محل آرامستان این مشکلات را کاهش می‌دهد.

شهرام ایرجی، نماینده شورای اسلامی شهر ساری در سازمان مدیریت آرامستان ها نیز در حاشیه این بازدید با تأکید بر ضرورت احداث این سردخانه خواستار تسریع در اجرای آن شد.

رحیم بهزاد، رئیس حفاظت اداره کل پزشکی قانونی مازندران نیز با استقبال از این تصمیم ضمن بازدید میدانی از محل موردنظر جهت احداث سردخانه در آرامگاه عمومی ساری از آمادگی این اداره کل جهت هرگونه همکاری به‌منظور تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به خانواده متوفیان خبر داد.

طبق توافق و هماهنگی‌های انجام‌شده عملیات اجرایی احداث سردخانه در آرامگاه عمومی ساری در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود با ایجاد این سردخانه دامنه خدمات‌رسانی موردنیاز افزایش می‌یابد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات