ساماندهی ورودی‌های شهر تبریز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

ساماندهی ورودی‌های شهر تبریز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش شهریار، مصوبات نخستین قرار خدمت شهرداری منطقه ۷ که در زمینه‌های مختلف حریم‌ها در محدوده پتروشیمی، آلایندگی صنایع بزرگ همچون پتروشیمی، ساخت و سازهای غیرمجاز، امتداد خیابان شهید صمدی و بار ترافیکی در این مسیر به دلیل اجرا نشدن رمپ و لوپ در این مسیر، مدیریت آب‌های سطحی در مسیر جاده سهند بود که در جلسه‌ای با حضور مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز، شهردار و معاونان و مدیران منطقه روند پیگیری و زمینه‌های ایجاد شده برای تحقق آنها مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی یوسفی در این جلسه مدیریت دوگانه را آفت مدریت شهری دانست که در مدیریت شهری و تعامل بین سازمانی با آن مواجه هستیم.

در بخش دیگری از این جلسه شهردار منطقه ۷ به اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق مصوبات نخستین قرار خدمت و زمینه‌های ایجاد شده برای عملیاتی کردن این مصوبات اشاره کرد.

محمد رشتبری پیشگیری ساخت و سازهای غیر مجاز را یکی از اقدامات موثر صورت گرفته در این مدت عنوان کرد و گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز با نظارت‌های مستمر در مسیرهای آخماقیه و سوکلار به حداقل ترین میزان ممکن رسیده است و با اقدامات پیشگیرانه با این اقدام مقابله شده است.

وی همچنین بدنه سازی دیزل آباد را در مرحله انجام مطالعات اولیه عنوان کرد که برای طراحی و قرارداد آماده سازی می‌شود.

در ادامه این جلسه بر پیگیری مکاتبات با اداره راهداری و راه و شهرسازی و به نتیجه رساندن آنها در راستای اجرای رمپ و لوپ اتوبان شهید کسایی و پیگیری موضوع آلایندگی پالایشگاه و پتروشیمی و موضوع حریم‌ها تاکید شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات