وبینار تخصصی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای  ...

وبینار تخصصی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای ...

وبینار تخصصی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، هاشم دائمی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور، اظهارکرد: همانطور که پیشتر نیز اعلام شده، این جلسه نیمه دوم تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: به منظور هماهنگی‌های بیشتر و برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری این رویداد ملی، وبینار تخصصی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها، فردا، چهارشنبه، 15 تیرماه، برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سرفصل‌ها و محورهای مشخصی برای این نشست هم‌اندیشی از پیش درنظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به انتقال تجربیات و اطلاع از نحوه عملکرد کمیسیون‌های حقوقی اشاره کرد.

دائمی با بیان اینکه در این اجلاسیه، بررسی چالش‌‌های حقوقی طرح‌های تفصیلی کلانشهرها، طرح اصلاح قانون مهندسی و کنترل ساختمان و طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: لایحه یکپارچه‌سازی مدیریت هماهنگ و یکپارچه‌ شهری، حدود وظایف و اختیارات شوراها و چالش‌های حقوقی کسب درآمدهای پایدار شهری، دیگر موضوعاتی است که در نشست یاد شده، پیگیری و تبادل‌نظر درخصوص آنها خواهیم داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات