طرح های نوین زیباسازی شهری از سوی شهرداری گرگان اجرا می شود

طرح های نوین زیباسازی شهری از سوی شهرداری گرگان اجرا می شود

محمدرضا سبطی صبح شنبه به همراه رئیس اداره زیباسازی در قالب طرح «پیشخوان خدمت» از تعدادی پروژه های آتی شهرداری گرگان بازدید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس سبطی به همراه مهرداد مجتهدی ابتدا در خیابان پنج آذر حضور یافت و دستور طرح احداث یادمان شهدای این روز را صادر کرد.

در فاجعه قیام روز پنج آذر سال 57 مردم گرگان، 14 نفر به شهادت رسیدند و 70 نفر مجروح و جانباز شدند.

اکنون به پیشنهاد شهردار گرگان قرار است به یاد هر یک از شهدای گرانقدر آن روز، بنای یادبودی در پیاده راه جنب مرکز خرید هیرکان در خیابان پنجم آذر با طراحی های خاص ساخته شود.

بازدید از پیاده راه خیابان شهید شکاری به منظور اجرای پروژه «امیران شهید» و احداث «مسیر پیاده روی» مناسب برای شهروندان دیگر برنامه مهندس سبطی در بامداد نخستین روز هفته بود.

این پیاده راه با هدف اختصاص فضایی بیشتر، مناسب تر و امن تر برای عابران و ایجاد سرزندگی و محرکی برای گسترش فرهنگ ورزش پیاده روی بازسازی خواهد شد.

شهردار گرگان در نهایت از میدان موسوم به «خبرنگار» در خیابان گلشهر شمالی نیز بازدید کرد و نصب المان مناسب با فعالیت این اقشار را خواستار شد.

در همین راستا مقرر شد مسابقه ای تحت عنوان فراخوان دریافت پیشنهادات و طرح های مردمی برای المان جدید میدان خبرنگار به زودی آغاز شود.

طرح های نوین زیباسازی شهری از سوی شهرداری گرگان اجرا می شود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات