معاون استاندار گلستان: شهر گرگان رتبه برتر در حوزه خدمات شهری را کسب کرد

معاون استاندار گلستان: شهر گرگان رتبه برتر در حوزه خدمات شهری را کسب کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از کسب رتبه برتر شهر گرگان در حوزه خدمات شهری خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس سید محمدرضا سید النگی در همایش بزرگ «گرگان شهر پاک» و گردهمایی پاکبانان شهرداری گرگان گفت: از تلاش تمام پاکبانانی که در راستای ارائه خدمات به شهر و شهروندان شبانه روزی فعالیت می کنند و شهری پاکیزه و بهداشتی را محقق می سازند، قدردانی می کنم.

سیدالنگی با تشکر و قدردانی از تلاش های شهردار و شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: شهر گرگان و خدمات شهری در آخرین ارزیابی دفتر شهری استانداری گلستان، حائز رتبه برتر شد که مایه مباهات است در وزارت کشور، گرگان را شهر برتر در حوزه خدمات شهری می دانند.

وی تصریح کرد: این مهم با تلاش شبانه روزی مسئولان معاونت و شرکت های خدمات شهری و پاکبانان عزیز رقم خورد و شهر گرگان به یک شهری پاکیزه و بهداشتی در استان و کشور مطرح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در ادامه گفت: بنده به نیابت از دکتر زنگانه استاندار گلستان در این نشست حضور پیدا کردم و از تمام عزیزانی که برای پاکیزگی شهر گرگان تلاش می کنند تشکر می کنم.

سیدالنگی عنوان کرد: امیدوارم رتبه برتر شهرداری گرگان با همت و تلاش همگانی و با ارائه خدمات خوب به شهروندان در شهرداری ماندگار شود.

معاون استاندار گلستان: شهر گرگان رتبه برتر در حوزه خدمات شهری را کسب کرد

باید رضایتمندی پاکبانان را جلب کنیم

رئیس شورای اسلامی گرگان نیز در این همایش گفت: از تلاش و زحمات خالصانه، بی شائبه و شبانه روزی  پاکبانان شریف که ظاهر و باطن شهر گرگان را پاکسازی کرده و به همه مسافران و گردشگران نوروزی شهر گرگان را شهری زیبا و پاک معرفی می کنند، تشکر می کنم.

صفرعلی پایین محلی افزود: همه ما در گرگان با همزبانی، همرنگی و با همدلی یکدیگر مشکلات شهری را حل می کنیم تا رضایتمندی تمامی پاکبانان و شهروندان تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خطیر ما مسئولان در ادای تمام حق و حقوق پاکبانان است، گفت: از شهردار گرگان خواستار پرداخت به موقع حقوق این قشر زحمتکش هستم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شهر گرگان لایق بهترین هاست اظهار کرد: شهر دارالمومنین گرگان باید با همکاری و همدلی ما روزبه روز پیشرفت کند و به جایگاه والایی در شهرهای شمالی کشور برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات