مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان: همایش بزرگ «گرگان شهر پاک» برگزار می شود

مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان: همایش بزرگ «گرگان شهر پاک» برگزار می شود

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری گرگان از برگزاری همایش بزرگ گرگان شهر پاک خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، آرش فولادیان در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی گلستان سلام گفت: شهرداری گرگان به عنوان نهاد عمومی و خدمت رسان به شهروندان عزیز و مسافران تلاش کرده شهری زیبا از لحاظ زیبایی بصری و نظافت به رسم مهمان نوازی در گرگان ارائه دهد.

فولادیان افزود: شهر گرگان از نگاه مسئولان و مسافران در سفر به استان گلستان یکی از تمیزترین و پاک‌ترین شهرهای ایران یاد می شود که مرهون تلاش پاکبانان شریف و همت مدیران و عوامل خدمات شهری شهرداری گرگان است.

وی خاطر نشان کرد: با تدابیر مهندس سبطی شهردار گرگان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان همایشی با عنوان «گرگان شهر پارک» برای نمایش این پاکیزگی و تمیزی شهر گرگان که با تلاش بی وقفه شبانه روزی پاکبانان محقق می شود برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری گرگان افزود: تمیزی و نظافت شهری علاوه بر تدابیر مدیریت شهری ثمره تلاش و زحمات این عزیزان است.

فولادیان عنوان کرد: روز پنجشنبه 26 خردادماه همایش بزرگ گرگان شهر پاک با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همراه با گردهمایی پاکبانان شریف شهرداری گرگان و  نمایش توان تجهیزاتی و خودرویی خدمات شهری برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات