مهندس سبطی: نخستین جلسه قرارگاه جهادی محلات شهرداری گرگان برگزار شد

مهندس سبطی: نخستین جلسه قرارگاه جهادی محلات شهرداری گرگان برگزار شد

شهردار گرگان از برگزاری نخستین جلسه قرارگاه جهادی محلات در شهرداری گرگان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی در این جلسه اظهار داشت: قرارگاه جهادی با ایجاد مرکز محلات در سطح شهر گرگان با هدف تقویت هویت محلات در ابعاد مختلف عمران، زیباسازی و فضای سبز، آتش نشانی و ایمنی، حمل و نقل، فرهنگی و ورزشی شروع به کار می کند.

وی افزود: قرارگاه جهادی با رسالت ایجاد مرکز محلات در شناسایی محلات و مداخله های اندیشمندانه در راستای بازگشت هویت و تقویت علمی - اسلامی محلات در ابعاد مختلف گام بر می‌دارد.

سبطی با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردمی از اولویت های شهرداری گرگان در محلات است، خاطرنشان کرد: این قرارگاه جهادی در نظر دارد با حضور مدیران شهری برای پاسخگویی به مشکلات مردمی در محلات و جذب اعتماد و رضایتمندی مردمی تلاش کند.

وی با تاکید بر افزایش ارتباط مردمی در دوره جدید مدیریت شهری گفت: شیوه کار مسئولان شهری در سال جاری تغییر پیدا کرده و مدیران شهری مستقیماً برای رسیدگی به مشکلات مردمی به محلات می روند و در قالب قرارگاه جهادی پس از شنیدن دغدغه های شهروندان به تبادل نظر دوسویه می پردازند.

شهردار گرگان عنوان کرد: حضور  منسجم مسئولان شهری به دور از هرگونه جزیره ای عمل کردن در حوزه های مختلف زمینه ساز بهبود زیرساخت های محلات در ابعاد مختلف خدماتی، عمرانی و اجتماعی را با بهره مندی از ظرفیت پایگاه های بسیج و مساجد، خانه های فرهنگ و مدارس محلات فراهم می آورد.

وی با اشاره به لزوم استفاده بهینه از ظرفیت محلات برای شهرداری گرگان گفت: ارتقا و شناسایی ظرفیت محلات و ایجاد شبکه گسترده ارتباط مردمی و بهره برداری از این شبکه مردمی برای جلب رضایتمندی شهروندان با پاسخگویی به مشکلات آنان و افزایش مشارکت مردمی تحقق می یابد.

سبطی تصریح کرد: قرارگاه جهادی محلات شهرداری گرگان متعلق به همه اقشار جامعه با هر گروه سنی و هر دیدگاه فکری و سیاسی است و با حضور جامع و منسجم مدیران با نیت خدمت به شهروندان وارد میدان کار شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات