مهندس سبطی شهردار گرگان: ورزش یکی از مولفه های توسعه متوازن شهرها است

مهندس سبطی شهردار گرگان: ورزش یکی از مولفه های توسعه متوازن شهرها است

شهردار گرگان از مقوله ورزش به عنوان یکی از مولفه های توسعه متوازن شهرها نام برد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی با ابراز خرسندی از میزبانی دومین نشست تخصصی شهرداری های شمال شرق کشور در گرگان گفت: نگاه ما در این نشست تخصصی در راستای حرفه ای شدن ورزش در شهرداری ها بوده که سیاست جدید وزارت کشور نیز بر همین اساس بوده است.

وی افزود: امیدواریم پس از تبادل نظر و تعاملات در این نشست که با حضور حدود 10 مسئول سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ها و ۷ شهردار استان گلستان برگزار شده، بتوانیم در راستای ارتقای ورزش گام های اساسی برداریم.

سبطی عنوان کرد: در سالهای اخیر نگاه شهرداران با نگاه شهرداران گذشته در اجرای صرفاً پروژه های عمرانی متفاوت شده است و توسعه یک شهر نیازمند توسعه متوازن در تمام حوزه هاست که ورزش هم یکی از آن مولفه هاست.

وی با اشاره به اینکه ورزش با ایجاد نشاط شهری یکی از مولفه های اصلی توسعه یک شهر است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته شهرداری گرگان در دو ماه آینده باشگاه‌ ورزشی در راستای صیانت از حقوق شهروندان عزیز گرگانی تاسیس خواهد کرد.

شهردار گرگان افزود: شهرداری گرگان با سابقه ۱۸سال تیمداری در حوزه بسکتبال توانسته برای دومین بار قهرمانی بسکتبال کشور را کسب و افتخار آفرینی کند.

سبطی تصریح کرد: بسکتبال تنها در بین شهروندان گرگانی علاقمند ندارد بلکه شاهد بازخوردهای خوبی از قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در استان های شمالی کشور نیز بودیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات