کریم علمی تشریح کرد: ویژه برنامه های «دهه کرامت» شهرداری گرگان

کریم علمی تشریح کرد: ویژه برنامه های «دهه کرامت» شهرداری گرگان

ویژه برنامه های دهه کرامت از سوی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تشریح شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری گرگان، کریم علمی در خصوص این برنامه ها گفت: آیین اهتزاز پرچم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) روز چهارشنبه یازدهم خرداد در پارک بانوان و تپه هزارپیچ  با هدف متبرک کردن فضای شهر با نماد پرچم ائمه معصومین با حضور شهروندان برگزار می شود.

وی افزود: در سالروز میلاد امام رضا (ع) 100 دستگاه تاکسی صلواتی در سطح شهر با همکاری گروه های مردمی و سازمان اتوبوسرانی شهرداری در تاریخ 21 خردادماه به ارائه خدمات رایگان می پردازند.

علمی با اعلام نورافشانی در شب ولادت امام رضا(ع) و شب ولادت حضرت معصومه (س) در گرگان خاطرنشان کرد: برنامه «بهترین دختر محله من» با هدف انتخاب دختران شاخص در زمینه های علمی، مذهبی و ورزشی در سطح محلات با محوریت خانه های فرهنگ در دهه کرامت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مجازی کریمه اهل بیت (ع) گفت: این جشنواره در حوزه نقاشی، نمایش، شعرخوانی، مداحی و عکس از حرم حضرت معصومه (س) با هدف آشنایی کودکان و دختران با شخصیت کریمه اهل بیت برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان همچنین از برگزاری مراسم یاد یاران ویژه بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با اهداف معمار کبیر انقلاب در 14 خرداد خبر داد.

کریم علمی عنوان کرد: جشن میلاد امام مهربانی با حضور خدام حرم علی بن موسی الرضا، امام رضا (ع) برای خانواده پاکبانان شهرداری برگزار می شود.

وی در ادامه از تهیه بسته های فرهنگی و اسباب بازی ویژه کودکان محلات کم برخوردار با مشارکت خانه های فرهنگ با عنوان برنامه «کرامت رضوی» در گرگان خبر داد.

علمی یادآور شد: برنامه «فرشتگان زندگی من» برای ایجاد شور و نشاط در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، ویژه دختران کارکنان شهرداری در اولین روز دهه کرامت و کارگاه «دورهمی هنرمندان» با مشارکت و هم افزایی هنرمندان خوشنویس و نقاش به مناسبت دهه کرامت با همکاری حوزه هنری استان در محوطه امامزاده نور(ع) از دیگر برنامه های این ایام است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ادامه از برگزاری کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان بین المللی با همکاری نمایندگان آستان قدس رضوی استان گلستان در چهار محله سطح شهر و برپایی محفل شعر به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت شاعر نامی محمدزمان گلدسته در آئینی باعنوان «به رسم دعبل» خبر داد.

علمی در پایان تصریح کرد: حضور خدام امام رضا(ع) در ساختمان شهرداری و تقدیم گل به همکاران و برگزاری مسابقه و تقدیر از همکاران با نام «رضا» از اهم برنامه های دهه کرامت برای کارکنان شهرداری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات