شبکه برق 20 روستای دامغان استان سمنان اصلاح شد

شبکه برق 20 روستای دامغان استان سمنان اصلاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سید محمد حسینی‌نژاد" اظهار داشت: طرح‌های بهینه‌سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق روستایی، یکی از اهداف مهم برای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق‌رسانی و استمرار خدمات‌دهی به مشترکان است.
وی ادامه داد: بهینه‌سازی 9 هزار متر شبکه، تبدیل هشت کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و جابه جایی و تعویض 100 اصله پایه در بخش شبکه فشار ضعیف و اصلاح هزار و 400 متر شبکه و تعویض و جابه جایی 20 اصله پایه، در بخش شبکه فشار متوسط انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۱ جهت بهینه‌سازی شبکه برق روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: تبدیل 14 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و جابه جایی و تعویض 90 اصله پایه برق، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این شرکت در روستاهای قدرت‌آباد، نمکه، دشتبو، عبدالله آباد، امروان، مهماندویه، حسینان، معلمان، دیان، سبحان، حیدرآباد، بها آباد، سینگ، نوا، توچاهی، صح، مایان، وامرزان و تویه رودبار است.
وی خاطرنشان کرد: طرح‌های بهینه‌سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق روستایی، یکی از اهداف مهم برای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق‌رسانی و استمرار خدمات‌دهی به مشترکان است.


لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات