مهندس سبطی وعده داد: برند گرگان را با بسکتبال به آسیا معرفی خواهیم کرد

مهندس سبطی وعده داد: برند گرگان را با بسکتبال به آسیا معرفی خواهیم کرد

شهردار گرگان گفت: تلاش می کنیم برند خوبی از شهر گرگان را با تیم بسکتبال به آسیا معرفی نماییم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی جمعه شب در آیین تجلیل از اعضای تیم شهرداری گرگان، قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران در سالن جلسات استانداری گلستان گفت: جشن قهرمانی تیم بسکتبال روز گذشته با حضور پرشور شهروندان عزیز و هواداران ناگسستنی تیم بسکتبال برگزار شد.

سبطی با اشاره به قدمت بسکتبال در گرگان و جایگاه پیشکسوتان این ورزش افزود: ورزش بسکتبال در شهر گرگان قدمتی نزدیک به ۷۰ سال دارد که پیشکسوتان و بزرگانی در این حوزه فعال بودند که در سطح کشور و بین المللی شناخته شده اند.

وی با بیان اینکه حمایت شهرداری گرگان از بسکتبال به عنوان یک خاستگاه اجتماعی و احترام به مطالبه شهروندان بوده است، گفت: ورزش بسکتبال به عنوان یک پروژه اجتماعی مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته توانسته است اتفاقات خوب و افتخاری بزرگ برای شادی دل همشهریان عزیز رقم بزند.

مهندس سبطی وعده داد: برند گرگان را با بسکتبال به آسیا معرفی خواهیم کرد

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: سعی کردیم با تقویت اتحاد، همدلی و همصدایی بین تمامی اعضای تیم و مسئولان با یاری خداوند متعال بر مشکلات فائق آمده و این موفقیت بزرگ را با حمایت و تلاش های کادرفنی و بازیکنان، اعضای شورای شهر، استاندار محترم و نمایندگان دلسوز حوزه شهر گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی کسب کنیم.

سبطی یادآور شد: این برد و قهرمانی را طبق قول و نذری که قبلاً انجام داده بودیم به شهدای گرگان و استان گلستان به عنوان «قهرمانان واقعی وطن» تقدیم کردیم تا با متبرک کردن این قهرمانی باعث انگیزه مضاعفی برای مقابله با حریفان آینده شویم.

شهردار گرگان با توجه به وعده آماده کردن تیم برای موفقیت در بازی های آسیایی پیش رو و دفاع از حیثیت بسکتبال گرگان به عنوان نماینده بسکتبال ایران گفت: راه درازی برای کسب قهرمانی در مسابقات آسیایی پیش رو داریم و با توکل بر خدا و همدلی همه جانبه مدیران و اعضای تیم امیدواریم بتوانیم یک برند خوبی از شهر گرگان در سطح آسیا معرفی کنیم.

سبطی در پایان گفت: امیدواریم بسکتبالیست‌های گرگانی با دست پرتوان خود، در کنار نقش تاثیرگذار کادر فنی و حمایت هواداران و دعای مردم با موفقیت در آسیا به وعده ای که به شهروندان عزیز داده ایم جامه عمل بپوشانند.

مهندس سبطی وعده داد: برند گرگان را با بسکتبال به آسیا معرفی خواهیم کرد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات