تیم شهرداری گرگان برای دومین سال متوالی به فینال لیگ برتر بسکتبال راه یافت

تیم شهرداری گرگان برای دومین سال متوالی به فینال لیگ برتر بسکتبال راه یافت

شهرداری گرگان با غلبه بر شیمیدُر قم به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در رویارویی چهارم شهرداری گرگان و شیمیدُر قم در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، پنجشنبه بیست و پنجم فروردین ماه شهرداری با نتیجه ۸۴ بر۸۲ حریف خود را شکست داد.

بازی نخست دوتیم با نتیجه ۸۱ بر ۷۲ و بازی دوم نیز با نتیجه ۸۵ بر ۸۴ به سود شهرداری گرگان به پایان رسیده بود. در بازی سوم اما تیم شیمیدر با حساب ۷۵ بر ۷۱ به پیروزی دست یافت.

این مرحله به صورت ۳ برد از ۵ مسابقه برگزار شد و تیم شهرداری گرگان با کسب ۳ پیروزی به فینال صعود کرد. بدین ترتیب مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با کسب سومین برد، برای دومین سال پیاپی، فینالیست شد.

شهردار گرگان پس از صعود تیم شهرداری به فینال لیگ برتر بسکتبال گفت: از زحمات سرمربی، کادرفنی و تمامی بازیکنان تیم بسکتبال گرگان که قهرمانانه و با غیرت جنگیدند تشکر می کنم.

مهندس محمدرضا سبطی ضمن تشکر از داوران مسابقات بیان کرد: تمامی بازیکن تیم واقعا زحمت کشیدند و تلاش کردند، انشاءالله شاهد پیروزی های ادامه دار در فینال مسابقات باشیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان نیز پس از صعود به فینال لیگ برتر بستکبال اظهار کرد: هر دو تیم عالی و خوب بازی کردند و سطح بالایی از بسکتبال در این بازی به نمایش گذاشته شد.

دکتر مهران حاتمی در خصوص حریف تیم شهرداری در دیدار فینال گفت: ذوب آهن اصفهان هم تیم بزرگی است و بازی سختی در فینال داریم که انشاءالله با همدلی و همکاری همگی در آن بازی هم کارساز باشیم.

حاتمی افزود: شهردار محترم برای حمایت از تیم سنگ تمام گذاشت و امیدواریم جواب محبت ایشان را با پیروزی در فینال بدهیم.

وی با تشکر از هواداران گرگانی گفت: گرگان شهر خاصی است و خوشحالم با این پیروزی توانستیم دل 500 هزار نفر را خوشحال کنیم.

لازم به ذکر است، شهرداری گرگان برای تکرار عنوان قهرمانی، با ذوب آهن اصفهان مصاف خواهد کرد.

تیم شهرداری گرگان برای دومین سال متوالی به فینال لیگ برتر بسکتبال راه یافت

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات