امدادرسانی آتشنشانی شهرداری گرگان در حوادث حریق، خودکشی و برق گرفتگی

امدادرسانی آتشنشانی شهرداری گرگان در حوادث حریق، خودکشی و برق گرفتگی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از امدادرسانی نیروهای این سازمان در سه حادثه خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی الرضا صفری در خصوص حادثه صبح چهارشنبه اظهار داشت: در ساعت 7:38 امروز (چهارشنبه) حادثه آتش سوزی ساندویچی در ابتدای خیابان خمینی پانزده متری پاسرو با تماس شهروندان گزارش داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی دو تیم عملیاتی از ایستگاه های شماره یک و چهار آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

صفری در ادامه افزود: در محل حادثه مشاهده شد طبقه بالا مغازه ساندویچی که بعنوان انباری نیز استفاده میشده دچار حریق شده که با حضور تیمهای اعزامی در محل حادثه بلافاصله عملیاتی اطفایی اغاز گردید و حریق در مدت زمان کوتاهی با تلاش آتش نشانان اطفا گردید.

وی ادامه داد: خوشبختانه حادثه مصدومی نداشته و علت حادثه پس از بررسی کارشناسی اعلام می شود.

موسی الرضا صفری در خصوص حادثه دوم که شب گذشته صورت گرفت نیز گفت: با تماس شهروندان در ساعت 1:30 دقیقه بامداد با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خبر اعلام خودکشی، بر روی پل سربازان گمنام امام زمان در ابتدای زنگیان را اطلاع رسانی کردند.


وی ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان سریعاً تیم عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره یک به همراه تشک نجات به محل حادثه اعزام گردیدند.


به گفته صفری، طبق اعلام فرمانده تیم عملیاتی خانمی حدودا 36 ساله به دلیل مصرف مواد مخدر قصد اقدام به خودکشی و سقوط از روی پل را داشته است.


وی بیان کرد: فرمانده تیم عملیاتی با رعایت تمام جوانب اقدام به برپایی تشک نجات در زیرپل کردند و همزمان با هماهنگی ستاد فرماندهی و رسیدن عوامل اورژانس 115 و اورژانس اجتماعی 123 پرسنل اورژانس اجتماعی اقدام به صحبت با شخص مذکور و کنترل شرایط موجود وبه آرام و منصرف کردن و وی را از نرده های پل دور کرده و به لطف خدا او را از خطر نجات دادند و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس گردید.


مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در مورد حادثه دیگر نیز اظهار داشت : اوایل صبح امروز در ساعت 5:5 دقیقه نیز با تماس شهروندان با سامانه 125 زنگ ایستگاه شماره چهار در بهارستان بصدا در آمد و به محل حادثه در شهرک شهریار اعزام گردیدند.


صفری ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد جوانی که اقدام به سرقت تجهیزات اتاقک برق از طریق دریچه پشت بام نموده ، بدلیل سقوط ناگهانی درون اتاقک دچار برق گرفتگی شدید می شود.


به گفته وی، با حضور عوامل اداره برق در محل برق اتاقک انتقال و توزیع برق قطع و نیروهای امدادی به درون اتاقک واردشدند و مصدوم را از محل حادثه خارج و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات