آتش سوزی شهربازی ناهارخوران توسط آتش‌نشانی شهرداری گرگان اطفاء شد

آتش سوزی شهربازی ناهارخوران توسط آتش‌نشانی شهرداری گرگان اطفاء شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی الرضا صفری مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اظهار داشت: حوالی ساعت 16:45 یکشنبه یک مورد حریق در شهربازی ناهارخوران به سامانه 125 گزارش داده شد که بلافاصله باهماهنگی ستاد فرماندهی یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره شش آتش نشانی گرگان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: باحضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد یکی از وسیله های بازی بانام کشتی صبا دچار حریق شده که تیم عملیاتی سریعا اقدام به اطفا حریق نمودند.

صفری علت حادثه را اینگونه بیان نمود: ظاهرا شرکت مربوطه به سرویس تجهیزات در محل حادثه بر روی این وسیله بازی مشغول جوشکاری بوده که بعلت ریختن جرقه های جوشکاری بر روی وسیله و وجود انبار وسایل نگهداری رنگ و تینر در نزدیکی آن، کشتی صبا گرفتار حریق می شود و بدلیل استفاده از وسایل سریع الاشتعال در اینگونه وسایل حریق بلافاصله شدت می گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و با حضور و عملیات سریع تیم اعزامی اتش نشانی حریق مهار به تجهیزات دیگر سرایت نمی کند.

صفری در ادامه گفت: علت اصلی آتش سوزی در هنگام جوشکاری، وجود مواد قابل اشتعال در اطراف محل کار است که قبل از اقدام به جوشکاری می توان با حفظ تمیزی ِمحل کار و سایر کنترل‌های ایمنی، از وقوع آن جلوگیری کرد.

همچنین وجود کپسول‌های آتش نشانی جهت استفاده و اطفا حریق در لحظات اول خیلی مهم است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات