سد و نیروگاه دز مهیای استقبال از میهمانان نوروزی و راهیان نور

سد و نیروگاه دز مهیای استقبال از میهمانان نوروزی و راهیان نور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سعید رئوفی‌نسب"  مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز اظهار کرد : پس از دوسال وقفه، به علت شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر سد و نیروگاه دز همانند دیگر سدهای استان خوزستان، آماده استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور است. منطقه بکر کوهستانی، جاده‌های زیبای تونلی و سخت‌گذر، دیواره و دریاچه سد، از جمله نقاطی است که گردشگران می‌توانند بازدید کرده تا خاطره‌ای خوش در یادها ماندگار بماند.
رئوفی نسب گفت: بازدید سد دز از روز دوم لغایت 12 فروردین از ساعت 8 الی 16 است اما در روزهای پایانی اسفند و سال نو نیز هموطنان برای بازدید مراجعه کرده‌اند که به‌منظور تکریم، امکان بازدید فراهم شد.
از روز 23 اسفندماه، همزمان با سالروز آغاز بهره‌برداری سد و نیروگاه دز  تاکنون، قریب به  5000  نفر از هم‌وطنان و کاروان‌های راهیان نور در قالب 850 خودرو سواری و اتوبوس موفق به بازدید از سد دز شده‌اند.
مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه افزود: به‌منظور سهولت میهمانان نوروزی در بازدید از سد دز ، همکاران واحدهای مختلف حراست، بهره‌برداری، فنی مهندسی، روابط عمومی، ایمنی و بهداشت، درمانگاه و ... در قالب ستاد نوروزی وظیفه خدمات‌رسانی و مشایعت گردشگران و مسافران را برعهده خواهند داشت تا با رعایت موارد ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی بازدید میهمانان به نحو شایسته صورت گیرد.
این گزارش می‌افزاید، سد و نیروگاه دز در 23 کیلومتری شمال شرقی شهرستان اندیمشک قرار دارد و یکی از پرجاذبه ترین اماکن گردشگری شمال خوزستان محسوب می‌شود و سال‌های گذشته در ایام نوروز به طور میانگین پذیرای 150 هزار میهمان نوروزی بوده است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات