بازدید استاندار قم  از پروژه های طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن استان قم

بازدید استاندار قم از پروژه های طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم آقایان: شاهچراغی استاندار قم , دکتر معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن , مهندس صادقی مدیرکل راه وشهرسازی , مهندس رضوانپور معاون مسکن شهری بنیاد و جمعی از مدیران استانی از پروژه های 180 واحدی زیتون 6 و سایت 17 هکتاری طرح اقدام ملی و نهضت ملی استان بازدید نمودند.
در این‌بازدید مهندس بلدی مدیر کل بنیاد مسکن استان قم گزارش جامعی از وضعیت پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی به صورت جداگانه ارائه نمود و گفت: با تمام توان در تلاش هستیم در سال آینده تعدادی از این واحد‌ها را آماده و به متقاضیان تحویل دهیم و هدف ما دربنیاد مسکن اجرای عملیات اجرایی با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.
در ادامه استاندار قم با بیان اینکه پروژه اقدام ملی مسکن در دولت گذشته شروع شد، افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم این پروژه ها سرعت گرفت و در تلاش هستیم تا در کوتاه ترین زمان و با حداقل قیمت به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه ساخت ۵۳ هزار مسکن نهضت ملی و اقدام ملی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: زیر ساخت ها و زمین ساخت مسکن برای افق چهار ساله تأمین شده است.
لازم به ذکر است در این بازدید راهکارهای لازم جهت اجرای هر چه سریع تر پروژه ارائه شد و بر گسترش تعاملات بین دستگاه های ذی ربط تاکید گردید.
در پایان استاندار قم با ابراز رضایت از وضعیت پروژه‌های در دست اقدام، از تلاش‌های عوامل اجرایی بنیاد مسکن استان تشکر و قدردانی نمود

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات