اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان

اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان


اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان

اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان

همزمان با نیمه شعبان، جشن میلاد فرخنده حضرت مهدی (عج ا...) و آئین اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان صبح امروز در سالن ورزشی شرکت آب و فاضلاب این استان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در این مراسم با اشاره به اینکه امر به ورزش امر به معروف است، گفت: با توجه به حجم بالای کار در شرکت آب و فاضلاب، به منظور تقویت روحیه و حفظ سلامتی کارکنان باید ورزش مستمر در برنامه باشد.

مازیار علیپور، شرکت آب و فاضلاب گیلان را یک بنگاه اقتصادی و توانمند و برخوردار از نیروهای متخصص، تحصیلکرد و با تجربه دانست و افزود: با توجه به درآمد- هزینه بودن شرکت باید همه نیروها جهت رفع مشکلات و چالش ها تلاش کنند.

وی تصریح کرد: قطعاٌ با برنامه ریزی، مطالعه و تفکر بسیاری از مشکلات حل می شود.

سرهنگ منزوی فرمانده حوزه ادارات سازمان بسیج کارمندان گیلان نیز در سخنانی با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی و تاکید بر ولایتمداری ایشان گفت: مکتب حاج قاسم همان مکتب امام خمینی (ره) است و از بُعد عقلانیت، عدالت، معنویت و ولایتمداری همان راهی را رفتند که امام (ره) برای ما ریل گذاری کرده بودند.

حمیدرضا ناطقی دبیر هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان هم در این مراسم گفت: در جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق استان 357 نفر در دو بخش بانوان و آقایان در رشته های دارت، شطرنج، والیبال، فوتسال، فوتبالدستی و طنابکشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بنابراین گزارش؛ در آئین اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان که با مولودی خوانی به مناسبت میلاد خجسته حضرت مهدی (عج ا...) همراه بود، از نفرات و تیم های برتر این رویداد ورزشی تجلیل شد.

همچنین از خانواده های معظم شهداء ، مدافعین حرم و افراد برگزیده در خصوص ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت و حوزه عفاف و حجاب در این مراسم تجلیل بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات