تجلیل از خادمان و فعالان نماز در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

تجلیل از خادمان و فعالان نماز در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم همزمان با جشن میلاد امام زمان (عج) مراسم تجلیل از خادمان و فعالان نماز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادی مسئول دفتر نمايندگی ولی‌ فقيه در بنیاد مسکن استان , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد , معاون پشتیبانی , معاون مسکن شهری, معاون بازسازی و مسکن روستایی , معاون عمران روستایی و سایر کارکنان در نماز خانه بنیاد برگزار گردید.
ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادی مسئول دفتر نمايندگی ولی‌ فقيه در بنیاد مسکن استان ضمن تبريك سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) برنامه های فرهنگی بنیاد مسکن استان را بسیار مطلوب دانست و گفت: بنیاد مسکن استان در حوزه امور فرهنگی بسیار فعال و پویا بوده و عملکرد اجرایی مدیران این نهاد در این زمینه بسیار مناسب و رضایت‌بخش است که انتظار می‌رود در سال جدید شاهد ارتقاء این فعالیت‌ها باشیم.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود به ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین کارکنان و خانواده هایشان اشاره نمود و گفت: نماز جزو واجبات دینی است که در کتاب آسمانی ما مسلمان‌ها،  اشاره زیادی به آن شده است. یاد خدا دل آدم‌ها را آرام می‌کند و راحت‌ترین قدم برای ارتباط برقرار کردن با خداوند، نماز خواندن است.
وی تقدير از فعالان و خادمان نماز که در بر پایی نماز جماعات در زمینه خدمات و پشتیبانی , مداحی , فرهنگی و روابط عمومی , تبلیغات محیطی ، خطاطی و ... برنامه ریزی جهت هر چه با شکوهتر شدن این جماعات كه بيشترين همكاری را با ستاد نماز اقامه نماز بنیاد استان داشته‌اند مورد تأکید دانست.
در این مراسم مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان از مدیر کل و معاون پشتیبانی جهت همکاری با دفتر نماینده ولی فقیه برای اجرائی نمودن برنامه های فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 7 نفر از فعالین نماز و تعداد 35  نفر از همکاران شرکت کننده در آزمون فرهنگی  تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات