مدیریت شهری مشهد، آماده برای خدمات‌رسانی در ایام  ...

مدیریت شهری مشهد، آماده برای خدمات‌رسانی در ایام ...

مدیریت شهری مشهد، آماده برای خدمات‌رسانی در ایام چراغ برات/ زیارت اهل قبور را به روز پایانی موکول نکنید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن کریمدادی در گفتگویی با اشاره به بازدید صبح امروز جمعی از اعضای شورای شهر، مدیران شهری و پلیس راهور از آرامستان‌های بهشت‌رضا(ع)، خواجه‌ربیع و مسیرهای دسترسی به آنها و جلسه‌ای که پس از آن برگزار شد، اظهارکرد: این جلسه در استانه میلاد باسعادت امام‌زمان(عج)، نیمه شعبان و چراغ برات در دستورکار مسئولان شهری قرار گرفت تا تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های مختلف برای تسهیل تردد و رفت و آمد شهروند اندیشیده شود.

وی با اشاره به افزایش مسیرهای دسترسی به بهشت‌رضا(ع)، گفت: ورود ماشین‌آلات سنگین و اتوبوس‌ها به داخل آرامستان بهشت‌رضا(ع) ممنوع و پارکینگی برای اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی تعبیه شده است.

کریمدادی افزود: به منظور سهولت تردد شهروندان در داخل بهشت‌رضا(ع) نیز ون‌های تاکسیرانی درنظر گرفته شده که به بلوک‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: شهرداری مشهد تمام پیش‌بینی‌های لازم جهت برگزاری مناسب مراسم چراغ برات را اندیشیده و مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف آماده ارائه خدمات مطلوب هستند.

کریمدادی در ادامه از عموم شهروندان خواست تا زیارت اهل قبور را به روزهای پایانی و ساعات پایانی روز موکول نکنند و ترجیحا با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در آرامستان‌ها حضور یابند چراکه در ایام این‌چنینی شاهد ترافیک سنگین در بهشت‌رضا(ع) خواهیم بود؛ به عنوان مثال در روز پدر بالغ بر 100 هزار خودرو وارد این آرامستان شدند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات