جلسه مشترک مدیرکل بنیاد مسکن با مدیرکل بازرسی استان قم

جلسه مشترک مدیرکل بنیاد مسکن با مدیرکل بازرسی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان جلسه ای با حضور آقایان: مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان، حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان , حجت الاسلام و المسلمین طالبی مدیرکل بازرسی استان و مهندس رضوانپور معاون مسکن شهری بنیاد در دفتر مدیرکل برگزار گردید.
در ابتدا مهندس بلدی گزارشی کاملی از فعالیت های بنیاد ارائه نمود و گفت: تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد اعم از روستایی و شهری ازطریق تولید واحداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی از سوی بنیاد مسکن استان صورت می گیرد.
وی به هماهنگی و هم افزایی بنیاد مسکن استان با دستگاه های نظارتی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن همکاری و تعامل مطلوبی در سطح استان  با دستگاه های نظارتی داشته و پس از این نیز تلاش خواهیم نمود این همکاری های بیش از پیش گردد.
سپس حاج آقا میرعمادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گفت: هرچه نظارت بر دستگاههای اجرایی بیشتر باشد، به طور قطع سلامت اداری، عزت و آبرومندی كشور و نظام نیز افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه در صورتی كه ناظران با شهامت و شجاعت كامل كار بازرسی و بررسی مسایل و مشكلات ادارات را انجام دهند، به طور قطع دیگر كسی جرات انجام تخلف را نخواهد داشت، تصریح كرد: در جلسات معمولاً بر دقت در حفظ بیت المال , تقویت روحیه جهادی و انقلابی , کیفیت ساخت مسکن , در نظر گرفتن منفعت مردم تأکید می شود و مجموعه بنیاد هم بر انجام این اصول پایبند هستند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین طالبی مدیرکل بازرسی استان گفت: یکی از رسالت‌های سازمان بازرسی این است که در زمان اجرای پروژه در کنار دستگاه‌ها باشد و تعاملات لازم برقرار شود.
ایشان ادامه داد: مردم در روستاها و شهرها نگاه ویژه ای به بنیاد مسکن دارند، چرا که فعالیتهای گسترده این نهاد با زندگی مردم عجین شده است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره در اجرای سریع و با کیفیت طرح های عمرانی با رعایت مسائل فنی و حقوقی جز دستگاهای موفق و پیشتاز بوده است.
مدیرکل بازرسی استان ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ابراز رضایت از بنیاد مسکن استان افزود: بنیاد مسکن خوشبختانه تعامل خوبی با سازمان بازرسی داشته است و در اجرای پروژه‌‌ها قوانین و مقررات را رعایت می‌کند و خوشبختانه جزء دستگاه‌هایی برتر می باشد و ما به عنوان یک دستگاه نظارتی از این نهاد انقلابی رضایت داریم و هر کجا هم که مشکلی باشد اقدامات قانونی را انجام می‌دهیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در این سال ها همکاری و هماهنگی لازم توسط بنیاد مسکن استان انجام شده تا هر چه دقیق تر بر اجرای دقیق قوانین و مقررات در ساخت پروژه های عمرانی نظارت داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات