پیام تبریک شورای اسلامی شهر به شهردار نجف آباد

پیام تبریک شورای اسلامی شهر به شهردار نجف آباد

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد در پیامی انتخاب مهندس امامی شهردار نجف آباد به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان را تبریک گفتند.
متن پیام بدین شرح است:
جناب آقای مهندس عبدالرسول امامی شهردار محترم نجف آباد، انتخاب شما به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره سازمان همیاری های شهرداری های استان اصفهان، نشان دهنده جایگاه ویژه و اثرگذار شما در میان شهرداران و مدیران شهری استان اصفهان و مایه مباهات و افتخار شهر شهید پرور نجف آباد برای برخورداری از چنین شهرداری است.
قطعا موقعیت ویژه و مؤثر سازمان همیاری‌های شهرداری های استان اصفهان و حضور شما در این عرصه بستری برای خدمتگزاری بیشتر به استان اصفهان و مردم شهر تاریخی نجف آباد و شناسایی بسترهای رشد تعاملات مدیریت شهری نجف آباد با دیگر شهرهای استان اصفهان خواهد بود.
امیدواریم به فضل الهی و با استعانت از خداوند متعال بتوانید با نقش آفرینی فعالانه و مؤثر خود در سازمان همیاری‌های شهرداری های استان اصفهان، خدمات ماندگار و اثرگذاری در راستای خدمت به مردم استان اصفهان و مردم شریف شهر نجف آباد داشته باشید و در آینده شاهد درخشش و رشد و تعالی بیشتر شما در عرصه خدمتگزاری به مردم باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر نجف آباد

    منبع خبر

    شورای شهر نجف آباد

    شورای شهر نجف آباد یک شورای شهر در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات