برگزاری چهارمین جلسه کمیه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت برق منطقه‌ای غرب

برگزاری چهارمین جلسه کمیه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت برق منطقه‌ای غرب

مجری طرح پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و HSE شرکت برق منطقه‌ای غرب از برگزاری چهارمین جلسه کمیه بهداشت، ایمنی و محیط زیست این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، دکتر "فرزاد حبیبی" گفت: چهارمین جلسه کمیه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) با حضور اعضاء کمیته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن جلسات برق غرب برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مهمترین برنامه‌ها، چالش و موانع موجود در حوزه HSE در سطح سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام مطرح و ضمن بحث و بررسی در مورد آن‌ها تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

دکتر حبیبی خاطرنشان ساخت: تصمیم‌گیری در خصوص تخصیص فضای مناسب برای اتاق معاینات و سالن انتظار پزشک شرکت، تجهیز اتاق معاینات امورهای انتقال کردستان، خرید تجهیزات ایمنی گروهی برای استفاده در پست‌های برق مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این کمیته بود.

مجری طرح پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و HSE شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای سرویس و شارژ خاموش کننده‌های آتش، تأکید بر گزارش‌دهی به‌موقع حوادث انسانی و آتش‌سوزی، بررسی گزارش پایش وضعیت آب مصرفی پست‌های انتقال و فوق‌توزیع، برنامه‌ریزی برای نظارت و بازدید از اکیپ‌های تعمیرات خط و پست از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در این کمیته بود که ضمن بحث در مورد آن‌ها، تصمیمات مقتضی اتخاذ و تصویب شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات