«بسیج» یکی از ارکان مهم در تحقق بیانیه گام دوم  ...

«بسیج» یکی از ارکان مهم در تحقق بیانیه گام دوم ...

«بسیج» یکی از ارکان مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است/ جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم؛ رسالت و تکلیفی برای بسیج

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، آخرین جلسه پایگاه مقاومت بسیج امام‌خامنه‌ای(حفظه‌الله) در سال جاری، با حضور سید حسین علوی‌مقدم، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام‌خامنه‌ای(حفظه‌الله) شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مهدی ناصحی، نایب رئیس شورا و حجت‌الاسلام حسن منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برگزار شد.

علوی مقدم در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: مقام معظم رهبری، بسیج را نماد مردم‌سالاری دینی و اسلامی می‌دانند و از سوی دیگر، مهمترین خطاب بیانیه گام دوم انقلاب نیز، بسیج و بسیجیان هستند چراکه رسالت سنگین تدوین برنامه و کادرسازی را عهده‌دار بوده و ایده‌ها را عملیاتی می‌سازد.

وی نقش بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار راهبردی و کلیدی دانست و گفت: تحقق بیانیه گام دوم، نیازمند یک سازماندهی تشکیلاتی است و محوریت اصلی این سازماندهی، پایگاه‌های بسیج هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه به «جهاد تبیین» اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف مهم بسیج در شرایط کنونی، قدم برداشتن در مسیر جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم دشمن است؛ جهاد تبیین را در کنار جهاد مدیریتی، رمز بقاء نظام اسلامی می‌توان دانست.

مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم فعال شدن حوزه طرح و برنامه در بسیج، گفت: فعالیت‌های بسیج باید ضابطه‌مند، برنامه‌محور و اصولی در مسیر تحقق اهداف و سیاست‌های مدنظر خود گام بردارد.

وی افزود: در این مسیر می‌توان از ظرفیت‌ حوزه‌های پژوهشی نیز بهره گرفت و با اقدامات نوآورانه، کارهای بدیع و خلاقانه‌ای انجام داد.

حجت‌الاسلام منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز اظهارکرد: نقش فعالیت‌های فرهنگی بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، در سه حوزه‌ی ارزش‌ها، هنجارها و نگرش‌ها، نقش بسیار حائز اهمیتی است؛ یکی از محورهای تمرکز فعالیت پایگاه بسیج، باید توجه به حوزه فرهنگی باشد چراکه عمده تمرکز معاندان و بدخواهان این مرز و بوم، فرهنگ است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات