پیام تبریک / شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر / اعیاد شعبانیه

پیام تبریک / شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر / اعیاد شعبانیه

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان المعظم ماه سرور و شادی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ماهی است پر فضیلت که روزهای مهم و سراسر نشاطی را درون خود جای داده‌اند و عطر میلاد ائمه اطهار (ع) در سرتاسر این ماه استشمام می‌شود.
به ویژه در نیمه ماه شعبان روز میلاد حضرت ولیعصر (عج) قرار گرفته است که حقیقتا روزی مهم و پر از نشاط و امید و تعالی معنوی برای جامعه محسوب می‌شود و باید این روز را تبدیل به روزی برای قدردانی از خداوند متعال برای نعمت ولایت و امامت کنیم و پیشاپیش این عید فرخنده و روز بزرگ را به همه مسلمانان و همه منتظران جهان به ویژه مردم شریف نجف آباد تبریک می‌گوییم.
ولادت باسعادت امام آزادگان، مظهر شجاعت و شهادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی که با جان‌فشانی و مقاومت در مسیر حراست و حمایت از انقلاب اسلامی و مردم قرار دارند  به ویژه پاسداران لشکر خط شکن هشت نجف اشرف و همچنین میلاد الگو و اسوه ادب و جانبازی حضرت ابالفضل العباس(ع) رو روز جانباز را به همه ایثارگران و جانبازانی که از خود برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی و مردم شریف ایران گذشتند به ویژه ایثارگران شهر قهرمان نجف آباد تبریک عرض می‌کنیم.
از خداوند متعال بهترین پیشامدها و سلامتی و شادی و رشد و تعالی مادی و معنوی برای همه مسلمانان، ملت شریف ایران و به ویژه مردم پرافتخار نجف آباد را طلب می‌کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر نجف آباد

    منبع خبر

    شورای شهر نجف آباد

    شورای شهر نجف آباد یک شورای شهر در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات