نشست و هم اندیشی نماینده مجلس، فرماندار ویژه، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل با مردم در مسجدالنبی (ص)

نشست و هم اندیشی نماینده مجلس، فرماندار ویژه، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل با مردم در مسجدالنبی (ص)

نشست و هم اندیشی نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار آمل و مسئولین شهری در مسجدالنبی (ص) واقع در رضوان ۳۷ ( کوچه رحیمی ) برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، دکتر رضا حاجی پور در این نشست بیان داشت : از ماه ها قبل به اتفاق فرماندار، اعضای شورا، شهردار و مسئولین خدمات رسان شهری با حضور در مناطق مختلف شهر، در قالب کارگروه های مختلفی که تشکیل شد سعی بر این بوده تا گره ای از مشکلات مردم باز کنیم و امیدوارم این جلسات فتح البابی در راستای شناسایی مشکلات مردم و بحث مطالبه گری که در حوزه های مختلف بیان و مطرح می شود باشد .

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود : با توجه به وضعیت بد اقتصادی که هم اکنون با آن روبرو هستیم شاید نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم اما نهایت سعی مان را خواهیم کرد تا در حد توان، حداقل خدمات را با توجه به توان مالی شهرستان و شهرداری به سرانجام برسانیم .

وی با بیان اینکه در سال های گذشته ۷۰ درصد از بودجه کشور بر اساس فروش نفت تامین می شد اما در حال حاضر برای بودجه سال آینده ۳۰ درصد از بودجه کشور بر اساس فروش نفت تنظیم شده است تصریح کرد : متاسفانه در یک شرایط سخت اقتصادی به سر می بریم و قطعا ما در این شرایط سخت در کنار شما هستیم و به هیچ عنوان خودمان را جدای از شما نمی دانیم .

سید عباس حسینی نیز در این نشست گفت : بنده به عنوان خدمتگزار بنا بر مشارکت مردمی در حکمرانی شهرستان دارم و قرار است مردم نقش ایفا نموده، حضور پیدا کنند، مطالبه کنند و حتی مدیریت کنند و درد و دغدغه بنده همین است و به فرموده مقام معظم رهبری هرجا که مردم حضور پیدا کردند منشا اثر و توفیق بوده اند .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل اظهار امیدواری کرد با شکل گیری دولت کار و کرامت شاهد اتفاقات خوبی در سطح دستگاه های اجرایی شهرستان باشیم و تسهیل گری، همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی با مردم بیشتر شود چرا که مردم ولی نعمت ما هستند و این باور در این دولت نهادینه خواهد شد که پاسخگویی به مردم، همدلی و همزبانی با مردم با قدرت و قوت شکل خواهد گرفت و با کمک دستگاه های اجرایی شهرستان و پیگیری مجدانه نماینده مجلس، سهم مناسبی از بودجه ملی را برای شهرستان آمل داشته باشیم و شاهد اتفاقات خوبی باشیم .

حسن مجیدی کیا در این نشست با بیان اینکه ارتباط با مردم یکی از شاخص های مهمی است که با عمل به آن می توان امید را در دل مردم زنده نگه داشت گفت : در این نشست ها مردم درد دل و دغدغه خود را اعلام می نمایند و  مسئولین ذیربط نیز پاسخگوی مشکلات مربوط به حوزه خود خواهند بود .

رییس شورای اسلامی شهر آمل افزود : وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است و امیدواریم که حضور در بین مردم و ارتباط بی واسطه میان مردم و مسئولان کارساز واقع شود و مشکلات برطرف گردد .

ثریا کمالی با بیان اینکه در رفع همه موانع و مشکلات موجود تقاضا داریم مردم در کنار مسئولین باشند، حمایت کنند و صبوری به خرج دهند گفت : برای حل مسائل و مشکلات به مساجد مختلفی رفتیم و این مشکلات بایستی با یک لیستی پیگیری شود، از مردم انتظار داریم صبر و حوصله به خرج دهند تا بر اساس اولویت بندی ها نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم هر چند مناطقی در سطح شهر وجود دارند که از هیچ گونه خدماتی برخوردار نیستند و مسلما رسیدگی بیشتر به آن مناطق لازم است اما مسائل، مشکلات و اهالی منطقه برای مسئولین مهم، محترم و قابل ارزش بوده که این برنامه ترتیب داده شد و تلاش مان بر این است که رضایت خاطر شما شهروندان عزیز فراهم شود .

مسئول کمیسیون اجتماعی و بانوان و عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر آمل خواستار تامین امنیت و کنترل حضور معتادین متجاهر در این منطقه شد و گفت : وجود افراد معتاد، امنیت و آرامش خانواده ها را به هم می ریزد، از طرفی در خصوص نسل جوان، حفظ مسائلی که برای آنها لازم بوده و همچنین سلامت روح و روان آنها به خطر می افتد .

علی داودی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم و حضور ما اثرگذار باشد بیان داشت : در خصوص روکش آسفالت بهتر است قولی بدهیم که بتوانیم انجام دهیم، آسفالت مشکل عمده و عموم شهر است و عزم خوبی برای این امر وجود دارد، نماینده مجلس کمک خواهد کرد و اعضای شورا هم بودجه خوبی را برای آسفالت سطح شهر در سال آینده در نظر گرفتند که امیدوارم با کمک دسته جمعی اتفاقات خوبی بیفتد .

شهردار آمل با بیان اینکه تعریض و بازگشایی بلوارهای امام رضا (ع)، شهید قاسمی و ولایت شمالی در اولویت کاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری می باشد افزود : با همت و پیگیری واحد شهرسازی شهرداری مساحت بافت فرسوده شهر را افزایش دادیم و قسمت هایی که مربوط به بافت فرسوده این منطقه می باشد را اطلاع رسانی خواهیم کرد تا مردم بتوانند برای نوسازی ساختمان های خود استفاده کنند .

وی در خصوص درخواست اهالی منطقه مبنی بر احداث پارک محله اذعان داشت : برای احداث فضای سبز و پارک محله بررسی خواهیم کرد تا اگر زمینی در این منطقه وجود داشته باشد که قابلیت احداث پارک در آن باشد در دستور کار قرار گیرد .

داودی تصریح کرد : در راستای ایجاد سرای محله، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برخی از خدمات را همانند مساجد دیگر انجام خواهد داد اما اگر راسا در این محله بخواهیم برای احداث سرای محله اقدام کنیم منع قانونی وجود دارد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر آمل

    منبع خبر

    شورای شهر آمل

    شورای شهر آمل یک شورای شهر در شهر آمل می باشد

      نظرات