پیام تبریک روز ملی مهندس

پیام تبریک روز ملی مهندس

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، مهندس عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد و مهندس قربانعلی مؤمنی رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد، طی پیامی پنجم اسفندماه روز ملی مهندس را تبریک گفتند.
متن این پیام به شرح زیر است:
مهندسان موتور محرک پویایی و رشد و تعالی زیرساخت‌ها و بسترهای مهم کشور و جامعه هستند، اساسا پویایی جامعه مرهون تلاش‌های بی وقفه مهندسانی است که با بهره گیری از دانش فنی چرخهای اقتصادی کشور را به حرکت در آورده و ضامن بقاء و توسعه پایدار کشور می‌باشند.
مهندسان ما به ویژه جوانانی که در این عصر جسورانه و فداکارانه با اتکا به داشته‌های فنی و علمی خود وارد میدان عمل شده‌اند قطعا از اثرگذارترین اقشار در رشد و تعالی و پیشرفت میهن اسلامی عزیزمان در جهان هستند و بسیاری از داشته‌هایی که امروز کشور بر آن تکیه زده و به آن افتخار می‌کند حاصل دسترنج و توان فنی مهندسان کشور است.
پنجم اسفندماه سالروز میلاد دانشمند حکیم و فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی روزی است که به نام مهندسین در کشور ما ثبت شده است تا بیشتر از گذشته به واگویی و بازگویی دستاوردها و فعالیت‌های این قشر ارزشمند و فرهیخته در مسیر رشد و پیشرفت و توسعه کشور بپردازیم.
روز ملی مهندس فرصتی است برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی دریغ، مستمر و اثرگذار مهندسان توانمند و ارزشمند کشور که حضور آنها و دانش و توان اجرایی و عملیاتی آنها موجب بروز و ظهور دستاوردها و ظرفیت‌های بسیار در کشور شده است.
روز ملی مهندس را خدمت همه مهندسین جامعه به ویژه مهندسین زحمت‌کش و فداکار شاغل در مدیریت شهری که با تلاش‌های شبانه روزی خود در خدمت مردم شریف، عزیز و شهید پرور نجف آباد هستند تبریک گفته و از خداوند متعلا توفیقات روز افزون و زندگی توأم با بهروزی، سلامتی و رشد و تعالی برای همه این عزیزان مسألت می‌جوییم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر نجف آباد

    منبع خبر

    شورای شهر نجف آباد

    شورای شهر نجف آباد یک شورای شهر در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات