پیشرفت و توسعه امروز شهر و شهرستان مرهون تلاش های ارزنده پیشکسوتانی است که روزگاری در پست های مختلف شهرداری خالصانه و صادقانه برای شهر و شهرستان خدمت کرده اند

همزمان با میلاد سراسر نور مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر، شهردار لار به همراه تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری در یک اقدام زیبا و هم نوع دوستانه به دیدار یکی از کارکنان این مجموعه مدیریت شهری رفتند که پس از 31 سال خدمت صادقانه، اکنون قریب به 25 سال است که درکانون گرم خانواده دوران بازنشستگی را سپری می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدار نواز شریفی لاری شهردار لار ضمن تبریک سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: پیشرفت و توسعه امروز شهر و شهرستان مرهون تلاش های ارزنده پیشکسوتانی است که روزگاری در پست های مختلف شهرداری خالصانه و صادقانه برای شهر و شهرستان خدمت کرده اند.

شهردار لار از کارکنان شهرداری به عنوان جهادگرانی بی نام و نشان یاد کرد و افزود: امیدواریم با الگو گرفتن از شما پیشکسوتان بتوانیم برای آرامش و آسایش شهروندان قدم های خوبی برداریم.

نواز شریفی لاری با بیان اینکه شهرداری لار دیدار با بازنشستگان این مجموعه را به صورت دوره ای در برنامه کاری خود دارد، خطاب به این کارمند بازنشسته گفت: در این شب فرخنده بر خود واجب دانستیم که از شما به عنوان پدر شهرداری تقدیر نمائیم.

مسعود بدر در سال 1344 به خدمت شهرداری لار در آمده و پس از 31 سال خدمت صادقانه در سال 1375 به افتخار بازنشستگی نایل آمده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری لار

    منبع خبر

    شهرداری لار

    شهرداری لار یک شهرداری در شهر لارستان می باشد

      نظرات