برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری امیرحسین اکبری همکار تلاشگر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان اصفهان

برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری امیرحسین اکبری همکار تلاشگر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان اصفهان


آیین تشییع و خاکسپاری پیکر 'امیرحسین اکبری' همکار عزیز و تلاشگر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان(ایرنا) برگزار شد .

به گزارش «پارما»، پیکر مرحوم 'امیرحسین اکبری'، امروز دوشنبه در باغ رضوان اصفهان، تشییع و در قطعه نام‌آوران این آرامستان با حضور مدیر کل، کارکنان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان و شماری از مدیران استانی و فعالان رسانه‌ای به خاک سپرده شد .

امیرحسین اکبری خبرنگار و کارشناس ارتباطات رسانه ای روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا- مرکز اصفهان)، بامداد روز یکشنبه 30 آبان در عنفوان جوانی بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت .

شادروان اکبری که در زمینه‌های مختلف محیط زیستی، فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی فعال بود، از سال 1393 همکاری خود را با اداره کل حفاظت محیط زیست استان آغاز کرد .

او همزمان با فعالیت در روابط عمومی این اداره کل، با خبرگزاری ایرنا نیز همکاری می‌کرد که در هر دو عرصه، آثار ارزشمندی پدید آورد .

وی همچنین در زمینه هنرهای نمایشی و سینمایی فعال بود اما در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان خبرنگار و کارشناس ارتباطات رسانه ای روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان در اصفهان شناخته می‌شد . امیرحسین اکبری متولد سال 1360 بود و از وی یک فرزند پسر سه ساله به یادگار مانده است .

خانواده محیط زیست استان این ضایعه دردناک را به جامعه *رسانه و محیط زیست استان و کشور* تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و آرامش از درگاه خداوند مسألت دارد.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات