جلوگیری از هدر رفت ۶ لیتر در ثانیه آب در شهرستان جوانرود

جلوگیری از هدر رفت ۶ لیتر در ثانیه آب در شهرستان جوانرود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "کیکاوس عزیزی نسب" مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در این خصوص گفت: پس از مشاهده نشت آب در خیابان منتهی به سه راه اصلی شهر اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان در محل حاضر و پس از انجام عملیات نشت یابی موفق به شناسایی یک فقره شکستگی در شبکه توزیع آب شهر شدند.
وی با اشاره به سختی کار افزود: قرار گرفتن لوله فوق در زیر دال بتنی کانال جمع آوری آب‌های سطحی شهرداری و همچنین انجام عملیات در محل پر تردد شهر با عمق زیاد باعث صعوبت کار شد که پس از ۱۳ ساعت کار بی‌وقفه عملیات تعمیر و بازسازی لوله فوق با موفقیت به پایان رسید.
عزیزی نسب تعداد مشترکان تحت پوشش این شبکه را ۷ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: با تعمیر و بازسازی این لوله به سایز ۲۰۰ میلی‌متر و از نوع آزبست ضمن جلوگیری از هدر رفت آب مشکل افت فشار محلات تحت پوشش آن نیز حل شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با توجه به تمهیدات صورت گرفته طی عملیات فوق در هیچ نقطه ای از شهر شاهد افت فشار و  قطعی آب نبودیم.
عزیزی نسب در پایان از مشترکان این شهرستان خواست تا هرگونه حادثه و اتلاف قابل توجه آب را در اسرع وقت با همکاران این امور و یا با شماره ۱۲۲ حوادث و اتفاقات آبفای استان کرمانشاه در میان گذاشته و امور آبفای شهرستان جوانرود را در خدمت دهی هر چه بهتر و بیشتر یاری نمایند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات