مراسم یادبود معاون فقید محیط‌ زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد/مرحوم کیومرث کلانتری بزرگ محیط بان محیط زیست ایران بود

مراسم یادبود معاون فقید محیط‌ زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد/مرحوم کیومرث کلانتری بزرگ محیط بان محیط زیست ایران بود

مراسم یادبود معاون فقید محیط‌ زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد/مرحوم کیومرث کلانتری بزرگ محیط بان محیط زیست ایران بود مراسم یابود مرحوم کیومرث کلانتری از مدیران باسابقه سازمان حفاظت محیط زیست و بزرگ محیط بان محیط زیست ایران ظهر امروز( یازده مهر 1400) با حضور خانواده آن مرحوم، رئیس، معاونان وجمعی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست و سایر ارگان‌‌ها در محل سالن همایش های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
***جامعه محیط زیست ومحیط بانی خادم، صادق وبزرگوار را از دست داد
به گزارش «پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ؛ در این مراسم عیسی کلانتری، مرحوم کیومرث کلانتری را خدمتگزاری صادق دانست و گفت : جامعه محیط زیست ومحیط بان خادمی صادق وبزرگواری را از دست داد ،شخصیتی محبوب، دوست داشتنی و من مطمئن هستم اعمال و رفتار این فقید برای سازمان یک الگو در بین همکاران باقی می ماند.
وی مرحوم کلانتری را از همکاران مثبت اندیش که همواره به توسعه پایدار محیط زیست اعتقاد داشت و محیط زیست را خوب شناخته بود در کنار همکاران محیط بان و فعالان محیط زیست دانست .
عیسی کلانتری فقدان این یار دیرین سازمان محیط زیست کشور را بسیار تاسف بار دانست وگفت : زنده یاد دکتر کیومرث کلانتری از محیط بانان و پیشکسوتان نیک اندیش و خستگی ناپذیر در حفظ طبیعت و محیط زیست کشور بوده است. مرحوم از زحمات طاقت فرسا نمی آسود، تعهد و تلاش بی وقفه در حفظ و صیانت از محیط زیست از ویژگی های بارزش بود.
کلانتری خاطر نشان کرد : مرحوم کلانتری در طول خدمتگزاری صادقانه، سمت های محیط بانی و مدیریت مختلفی را در استانهای کوچک و بزرگ کشور، ستاد سازمان و معاونت سازمان را همچون از سربازی به سرداری با موفقیت طی نموده است و یاد و خاطره این زنده یاد و اسطوره مقاومت، تا ابد بر تارک این مرز و بوم و تاریخ سازمان حفاظت محیط زیست کشور جاوید خواهد ماند.
وی در پایان با ابرازتاسف و تاثر، این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به خانواده معظم ایشان، جامعه علمی کشور، دولتمردان، همراهان و تمامی ارادتمندان به او، تسلیت و تعزیت عرض کرد و از درگاه ایزد منان برای آن زنده یاد طلب غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگانش سلامتی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.
مرحوم کیومرث کلانتری متولد 1344 کرمانشاه و دارای مدرک دکتری حقوق محیط زیست از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران بود.مرحوم کلانتری پیش از این در سمت‌های معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست،مدیر کل دفتر آمار و فناوری اطلاعات سازمان محیط زیست، مدیر کل دفتر آموزش سازمان محیط زیست ، مدیرکل محیط زیست استان تهران ،مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، مدیرکل محیط زیست استان آذربایجان غربی، مدیرکل محیط زیست استان ایلام خدمت کرده است.
مرحوم کیومرث کلانتری، معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست ؛شامگاه شنبه پس از یک دوره طولانی بیماری، در بیمارستان پارس تهران دار فانی را وداع گفت و پیکر ایشان در زادگاهش (کرمانشاه)به خاک سپرده خواهد شد .
اداره‌کل روابط عمومی و رسانه بار دیگر این ضایعه را خانواده محترم مرحوم کیومرث کلانتری، همکاران و دوستداران محیط زیست کشور تسلیت عرض می‌کند.
برای مشاهده گزارش تصویری مراسم به آدرس https://b2n.ir/w66040 مراجعه کنید.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات