شهروندان افزایش خودسرانه نرخ کرایه را گزارش دهند

شهروندان افزایش خودسرانه نرخ کرایه را گزارش دهند

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:  باتوجه به افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در ارومیه، بیلبوردهایی در جهت آگاه‌سازی شهروندان در سطح شهری نصب می‌شود .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در ارومیه، اظهار کرد: نرخ‌ تغییر یافته کرایه‌ها در ارومیه در دفترچه‌های خدماتی که اختیار رانندگان تاکسی قرار گرفته است و از طریق بازرسان و اداره نظارت تاکسیرانی اطلاع رسانی شده است .

وی افزود: از سه شنبه 21 اردیبهشت نرخ کرایه‌های تاکسی تغییر یافته در تمامی بیلبوردهای سطح شهری ارومیه در جهت آگاه سازی عموم مردم، نصب می‌شود .

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:  باتوجه به افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در ارومیه، بیلبوردهایی در جهت آگاه‌سازی شهروندان در سطح شهری نصب می‌شود و در صورت تخلف با رانندگان در این زمینه برخورد می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: چنانچه رانندگان تاکسی به غیر از ارقام مندرج در دفترچه خدمات، بیلبوردها، سایت نظارت و یا اطلاع رسانی‌هایی که از طریق اداره نظارت تاکسیرانی، مبلغی دریافت کنند، شهروندان می‌توانند با سامانه 137 شهرداری و یا شماره تماس 32331910 شکایات خود را به ثبت رسانند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات