به مناسبت هفته حجاب و عفاف از بانوان شاغل در برق لرستان تقدیر بعمل آمد.

به مناسبت هفته حجاب و عفاف از بانوان شاغل در برق لرستان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان، به مناسبت هفته حجاب و عفاف از بانوان شاغل در حوزه ستادی  توسط مدیرعامل برق لرستان تقدیر و قدردانی شد.

مدیرعامل برق لرستان در این مراسم اظهار داشت: امروزه بانوان مسلمان و شاغل فعال در عرصه هاي اجتماعي در كنار انجام وظايف محوله با حفظ حجاب و رعايت موازين ديني و شرعي نقش بسزايي در توسعه و پيشرفت كشور دارند.

مهندس فریدون خودنیا با اشاره به اینکه حجاب و عفاف از آموزه های دین مبین اسلام و شان شوکت بانوان است که در سیره ائمه اطهار (س) و بویژه الگوی زنان جهان اسلام حضرت زهرا (س) تجلی یافته است ، ابراز داشت: حجاب زن همانند صدف که گوهری را در بر می گیرد سدي محكم در برابر امیال شیطانی است.

وی با اینکه حجاب و عفاف برای زنان  مصونیت بخش است، خاطرنشان کرد: امام خـمینى(ره) درباره حـجـاب و عفاف می‌فرماید که توجه داشته باشید که حجابى که اسلام قرار داده است، بـراى حفظ ارزش‌های شماست و بنابراین رعایت حجاب و عفاف موجب ایجاد جامعه سالم و مصون از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در ادامه این مراسم دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان لرستان  گفت: آيات متعددي از قرآن کریم بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه دلالت دارند و حجاب و عفاف به‌عنوان دو ارزش در جامعه بـشرى و به‌ویژه جوامع اسلامى مطرح اسـت

آقای مهدی حیدری زاد گفت: ما اگر بتوانیم عفاف و حجاب را همانگونه که دین مطرح کرد ادامه داده و حفظ نماییم یقیناً در تمام شئونات موفق خواهیم بود و هر جامعه ای که عفیف تر بود موفق تر نیز بوده است.

وی افزود: این مراسم در تمامی مدیریت های توزیع برق شهرستان ها  نیز برگزار گردید،

در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان شاغل در شرکت با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر و قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات