برای نخستین بار در كردستان، یك زن شهردار ناحیه منفصل شهری قلعه شد

برای نخستین بار در كردستان، یك زن شهردار ناحیه منفصل شهری قلعه شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری، دکتر عباس سنتی شهردار قروه، به منظور تقویت جایگاه بانوان و ارتقای نقش آنان، طی حکمی خانم لیلا مهرمند را به سمت شهردار ناحیه منفصل شهری قلعه منصوب کرد.

شهردار قروه با تاکید بر حضور سرنوشت ساز بانوان در صحنه های حساس کشور نظیر دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: بانوان نقشی تعیین کننده در جامعه ما داشته اند و در حال حاضر نیز در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا هستند و ما باور داریم که در جایگاه مدیریت شهری نیز بانوان می توانند اثرات ماندگاری داشته باشند.

سنتی گفت: انشالله همه تلاش خود را به کار خواهیم بست که خانم مهرمند بتوانند مشکلات عدیده ناحیه شهری قلعه را با مشارکت شهروندان رفع نمایند. بر این اساس، خانم مهرمند نخستین بانوی شهردار در استان کردستان است که به شهرداری قلعه منصوب می شود. شهردار قروه در حکم ایشان بر حفظ کرامت مردم و تلاش همه جانبه و توجه ویژه بر همه امور در راستای خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرده است.گفتنی است که خانم مهرمند از کارمندان شهرداری قروه است. همچنین شهردار قروه در حکم دیگری، خانم مهری عبدالهی را به سرپرستی اداره مالی و ذیحسابی شهرداری منصوب کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قروه

    منبع خبر

    شهرداری قروه

    شهرداری قروه یک شهرداری در شهر قروه می باشد

      نظرات