کاهش زمان بندی اجرای پروژه تهرانسر/ فراخوان دوم پروژه های مشارکتی تهرانسر در تیرماه سال جاری

کاهش زمان بندی اجرای پروژه تهرانسر/ فراخوان دوم پروژه های مشارکتی تهرانسر در تیرماه سال جاری

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ،خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت:با فعال شدن سه شیفت کاری و نیز با توجه به توان بالای سازندگان و انبوه سازان طرف قرارداد با این اداره کل زمان بندی اجرای پروژه را از 36 ماه به 27 ماه کاهش داده شد.

وی افزود نقشه های تهرانسر هم به تایید سازمان آتش نشانی رسیده است و عملیات خاکبرداری بلوک ها ظرف دو هفته آینده تمام می شود و آماده شروع ومرحله  بعدی (آرماتور بندی و فونداسیون) هستیم.

محبت خواه بر ادامه کار در شیفت شبانه مجدا تاکید کرد و گفت :اگر بخواهیم بهره وری در زمان را بالا ببریم می بایست شیفت شبانه را با قدرت پی گیری کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان با دعوت از انبوه سازان،فعالان صنعتی در حوزه مسکن ، صاحبان نوآوریها و فن آوریهای نوین و حوزه مسکن اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه مسکن دعوت کرد تا برای مذاکرات اولیه به حوزه اقدام ملی اداره کل  راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کنند و متذکر شد، طرح اقدام ملی تولید مسکن اگر با بهره وری در وقت و زمان و مدیریت همه جانبه همراه باشد ، سبب افزایش ساخت و ساز مسکن ،متعادل شدن قیمت ، جهش تولید مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری و افزایش اشتغال جوانان این مرز و بوم خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات