بدهی ۷۲ میلیارد تومانی مشترکان برق استان اردبیل

بدهی ۷۲ میلیارد تومانی مشترکان برق استان اردبیل

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حسین قدیمی" با حضور در برنامه "رادیو ساعتی" افزود: از این میزان بدهی، ۲۱ میلیاد تومان مربوط به مشترکان خانگی، ۲۰ میلیارد تومان مشترکان کشاورزی و پمپاژهای چاه‌های کشاورزی، ۱۱ میلیارد تومان صنایع، ۱۲ میلیارد تومان مشترکان تجاری و ۸ میلیارد تومان مربوط به مشترکان عمومی و اداری است که ضروری است مردم در جهت تامین برق، قبوض برق خود را در مهلت مقرر پرداخت نمایند.
وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان، به تشریح نقش مشارکت مردم در پرداخت قبوض، جهت استمرار ارائه خدمات تامین برق پرداخت و با اشاره به اهمیت تولید انرژی برق اظهار داشت: تولید برق ماهیتی پیوسته داشته و قابل ذخیره شدن نیست و اگر مصرف بیش از تولید باشد و مدیریت مصرف اعمال نشود به ناچار خاموشی اتفاق خواهد افتاد.
قدیمی افزود: به ازای هر یک درجه افزایش دما، ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق افزایش می‌یابد که بیشترین علت آن استفاده از وسایل سرمایشی است .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در چنین شرایطی برای تأمین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم.
قدیمی در این برنامه از مشترکان بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، مجتمع‌های تولیدی و صنعتی و کشاورزان تقاضا کرد تا با پیش گرفتن راهکارهای مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار از ساعت (13 تا 17) اوج بار روز و (19 تا 23) اوج بار شب، کارکنان صنعت برق را در ارائه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری و از بروز محدودیت‌های خاموشی ناخواسته که به دلیل افزایش بیش از حد مصرف برق رخ می‌دهد، جلوگیری کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات