فراخوان مشارکت پیمانکاران ، تولیدکنندگان صنعت ساختمان و سازندگان بخش خصوصی در پروژه های اقدام ملی تو...

فراخوان مشارکت پیمانکاران ، تولیدکنندگان صنعت ساختمان و سازندگان بخش خصوصی در پروژه های اقدام ملی تو...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران خلیل محبت خواه مدیرکل با اشاره به انتشار سه آگهی مرتبط با طرح اقدام ملی تولید مسکن گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید وپیروی از دستورات ریاست محترم جمهوری پیرامون تولید مسکن برای کمک به اقشار نیازمند مقرر گردید تا از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه های بخش مسکن استفاده شود و با ایجاد هم افزایی بین بخشهای مختلف ضمن کمک به رونق کسب و کار بخش خصوصی برنامه های بخش مسکن را اجرایی نماید.

وی افزود: به همین منظور از تمامی سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مالک که دارای زمین در محدوده شهرها یا واحدهای مسکونی نیمه تمام و یا واحدهای مسکونی تکمیل شده، آماده فروش دارند دعوت به مشارکت می نمائیم.

محبت خواه ادامه داد: همچنین با هدف تسریع در تولید و افزایش کیفیت ساخت، تنوع بببخشی، روشهای تولید و کاهش قیمت تمام شده و از سوی دیگر حمایت از تولید صنعتی مسکن ، آگهی فرخوان شناسایی سازندگان، پیمانکاران و تولیدکنندگان صنعتی ساختمان با فناوریهای نوین نیز منتشر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه ارزیابی کیفی برای انتخاب سازنده در طرح اقدام ملی نیز از طریق فرخوان عمومی اطلاع رسانی شده است ،گفت: برای انتخاب سازنده در طرح اقدام ملی تولید مسکن آگهی فرخوان عمومی استعلام ارزیابی کیفی برای انتخاب سازنده منشر شده است که هر پروژه اقدام ملی تولید مسکن دارای 300 واحد مسکونی خواهد بود.

لازم به ذکر است علاقمندان جزئیات ، شرایط و چگونگی مشارکت  در هریک از سه آگهی منتشر شده را می توانند در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به نشانی http:// Tehran.mrud.ir در قسمت مزایده ها و مناقصه ها ، در بخش مربوط به اقدام ملی تولید مسکن مشاهده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات