دیدار فرماندهی سپاه استان البرز از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

دیدار فرماندهی سپاه استان البرز از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز سردار مولایی در راس هیاتی با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با مدیران این اداره کل دیدار و گفت و گو نمود و در خصوص اقدام مشترک سپاه و راه و شهرسازی استان در راستای طرح اقدام ملی مسکن توافقاتی صورت گرفت.

در ابتدای جلسه سرپرست معاونت املاک و حقوقی گزارشی از وضعیت زمینهایی که در اختیار سپاه پاسداران می باشد ارائه نمود.

مهندس حسین شریفی گفت سه پلاک از زمینهای استان به ترتیب پلاک 22 اصلی کلاک به مساحت 20 هکتار ، پلاک 146 شاهین ویلا به مساحت 26 هکتار و سوم در پلاک 170 اصلی مهرشهر به مساحت 170 اصلی مهرشهر به مساحت 122 هکتار در اختیار سپاه استان بوده است.

سپس مهندس حسنی معاون شهرسازی و معماری از نظر موقعیت اراضی و کاربری زمینهای معرفی شده مباحثی را بیان نمود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به تفاهمنامه وزرای راه و شهرسازی و دفاع در خصوص طرح اقدام ملی مسکن سپاه استان نیز آمادگی دارد تا هرگونه همکاری در خصوص ساخت مسکن را با دستگاههای ذیربط داشته باشد.

سردار مولایی اظهار داشت هرگونه ساخت مسکن نیازمند خدمات زیربنایی از جمله آموزشی و درمانی است که سپاه آماده است تا بیمارستانی برای کرج احداث نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص واگذاری زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن به سپاه استان چهار نقشه و زمین را معرفی نمود و مقرر شد پس از بررسی های تکمیلی یکی از این نقشه ها تایید و جهت ساخت و ساز عقد قرارداد فی مابین عملیاتی شود

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات