پیام شهردار ارومیه به مناسبت 14 و 15 خردادماه

پیام شهردار ارومیه به مناسبت 14 و 15 خردادماه

شهردار ارومیه به مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و 15 خردادماه سالروز قیام پانزده خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه به مناسبت 14 و 15 خردادماه پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
14 خردادماه سالروز رحلت امام خوبی ها، معمار کبیر انقلاب ، رهبر فرزانه انقلاب و یاور مستضعفان در سراسر این جهان پر از جور و ستم است.

در این روز همه به سوگ نشستیم و هر سال که در سالروز آن قرار می گیریم گویا داغی تازه و بیشتر بر قلبمان وارد می شود و همه ساله فزون تر از سال قبلترش دلتنگ امام(ره) می شویم. امام خمینی(ره) وقتی نهضت خود برای نجات کشور از طاغوت را با دستانی خالی و بدون پشتوانه آغاز کرد هیچکس تصور آن را نمی کرد در مدت کوتاهی بینی طاغوت بر خاک مالیده شده و هیمنه و عظمت استعمار و استکبار در همه شکسته شود و تحقیر برای زورگویان دستاور انقلاب اسلامی اش باشد.

رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) گرچه برایمان سخت و غیرقابل تحمل می نمود و ملت ایران خود را یتیم می دیدند و دشمنان نظام را آسیب پذیر، اما به معنای واقعی کلمه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به شایستگی و درایت توانستند رهبری و هدایت کشور را عهده دار شده و انقلاب اسلامی را از بحران های بسیاری که حتی از دوران جنگ تحمیلی نیز شرایطش دشوارتر بود، بدون آسیب بگذارنند و کشور را به سمتی ببرند که حرف اول را در همه عرصه ها در منطقه بزند و به عنوان یک کشور تأثیرگذار مطرح شود.

اینجانب این روز و همچنین سالروز قیام 15 خردادماه را که امام خمینی(ره) آن را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند را خدمت تمامی شهروندان و هموطنان تسلیت گفته و امیدوارم دست در دست یکدیگر و شانه  به شانه هم در تلاش باشیم تا اعتلای هرچه بیشتر این انقلاب را رقم بزنیم و قدردان زحمات امام خمینی(ره) برای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی باشیم چرا که انقلاب نعمتی است که خداوند به ما بخشیده و لطفی است از طرف پروردگار و در شرایط فعلی وظیفه همه ما پاسداری و حمایت از آرمانها و دستاوردهای آن، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حراست از خون شهدا و راه مقدس آنان است.

محمد حضرت پور
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات