سالروز رحلت رهبر کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين15 خرداد تسليت باد.

سالروز رحلت رهبر کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين15 خرداد تسليت باد.

14 خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قيام خونين 15 خرداد، که نقطه عطفي در شکل گيري و پيروزي انقلاب اسلامي ايران محسوب مي گردد را گرامي ميداريم.
چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) به عنوان يک شخصيت برجسته و دورانديش، از اهميت فراواني در تاريخ جمهوري اسلامي ايران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردي است که نهضتي بي‌نظير را در عالم پايه افکند و در تاريخ جاودانه مانده است.
حضرت امام خميني(ره) ارزش‌هاي اسلامي و ايراني را در کشور احيا کرد و با رهبري بي‌نظير خود، مردم اين سرزمين را همراه و همدل ساخت و انقلابي بنيان نهاد که پناهگاه و ياور مظلومان جهان باشد.
و يوم‌الله 15 خرداد نيز سرآغاز تحقق اراده‌ي مردم اين سرزمين در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ي ملت بزرگ ايران است و اين قيام نقطه‌ي عطف مبارزات مردم در برکندن ريشه‌ي بيداد در کشور شد.
ضمن تسليت 14خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خميني(ره)، بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شهادت ياران با وفايش در فاجعه قيام خونين 15 خرداد 1342 ، اميد است با پاسداري از آرمان هاي والاي بنيان گذار جمهوري اسلامي و خون پاک شهدا و تحت لواي فرامين مقام معظم رهبري ، براي اعتلاي اين نظام مقدس و سرافرازي ايران اسلامي بيش از پيش تلاش نماييم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات