اصفهان به كمپين سازمان ملل براي مبارزه با كرونا پيوست

اصفهان به كمپين سازمان ملل براي مبارزه با كرونا پيوست

به گزارش ايمنا ، ايمان حجتي در اين باره اظهار كرد: اصفهان به منظور ارائه تجارب خود در زمينه مبارزه با ويروس كرونا، به اين كمپين بين‌المللي كه به ابتكار برنامه اسكان بشر سازمان ملل متحد تشكيل شده است، پيوست و تجارب، راهكارها، درس آموخته‌ها و برنامه‌هاي خود در اين زمينه به كمپين برنامه اسكان بشر ملل متحد ارائه داد.

كمپيني براي حمايت شهرهاي محروم و كم برخوردار در شرايط كرونا

وي افزود: اين كمپين در راستاي حمايت و انجام فعاليت‌هاي اضطراري براي مبارزه با كوويد 19 تشكيل شده و در نظر دارد نقشه راهي براي انجام فعاليت‌هاي يكپارچه، منسجم، علمي و عملي در جهت مراقبت از شهروندان و ساكنان شهرهاي جهان به خصوص شهرهاي محروم و كم برخوردار ارائه دهد.

مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري اصفهان تصريح كرد: بر اساس گزارش برنامه اسكان بشر سازمان ملل متحد، 1430 شهر در 210 كشور جهان درگير ويروس كرونا شدند و بالغ بر 95 درصد مبتلايان در مناطق شهري، ساكن بوده‌اند.

در گزارش سازمان ملل متحد آمده است: «يك ميليارد نفر از جمعيت جهان، در سكونتگاه‌هاي غيررسمي و زاغه‌هاي پرازدحام زندگي مي‌كنند و 2.4 ميليارد نفر از مردم جهان نيز دسترسي كافي به آب سالم و مواد ضدعفوني كننده ندارند» بنابراين در شرايط كرونا اين شهروندان نيازمند كمك و ياري ديگر شهرهاي جهان هستند.

كد خبر 426641
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات